Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullon jano, muttei oo vissyä. Mökömökömökömökömökö.

Ainoat juomat, mitä ihminen tarvii on vesi, kahvi, maito ja olut.

Tampereella on ihan hirveä hanavesi. Kiertää varmasti suoraan jonkun uimahallin altaan kautta.

Suihkuun pitäis riipasta. Toisaalta saattaisin keretä vielä saunaanki, mutta ehkä näiden yllättävien huimaustilanteiden kanssa ei kannata saunaan lähteä :D suihkuun siis ja sitten pää tyynyyn. Huomenna on viimeinen päivä näiden tän hetkisten kerubieni kanssa. Tiedän jo nyt, että ikävä tulee :itku:

Suihkuun pitäis riipasta. Toisaalta saattaisin keretä vielä saunaanki, mutta ehkä näiden yllättävien huimaustilanteiden kanssa ei kannata saunaan lähteä :D suihkuun siis ja sitten pää tyynyyn. Huomenna on viimeinen päivä näiden tän hetkisten kerubieni kanssa. Tiedän jo nyt, että ikävä tulee :itku:

"Live fast, die young, and leave a good-looking corpse" Tossa tilanteessa kannattais yrittää retkahtaa ohi kiukaan. :D

Kapteeni Matematiikka taitaa olla jallumiehiä. Mutta minä en unohda. Monessa tapauksessa votka on ainut asia illasta jonka muistan

Haha joo ennemmin jallu ku kossu. Oon kyllä vähän vältelly väkevien juomista liian suurissa annoksissa, kun ne niin helposti aiheuttaa matkapahoinvointia. En muuten oo vielä kertaakana ollu kännissä tänä vuonna, aika hurjaa.

Arpitatuoinnit ja polttomerkit on joskus cool, mutta en haluaisi hanuriini polttomerkintää mallia "Harvia".

Narvi vois olla pahempi.

Pyykit unohtu koneeseen. Onneksi olin kaukaa viisas ja otin vikan pyykkivuoron, ei nimittäin ollu eka kerta...

Samaa vikaa... Tuleepahan ainakin puhtaat. :D

Wassup! Sattuu ja on pipiä. Nyt tarvis jotain piristävää musaa, anyone? :)

Pyykit unohtu koneeseen. Onneksi olin kaukaa viisas ja otin vikan pyykkivuoron, ei nimittäin ollu eka kerta...
Muistin sit tästä, että mun lakanat on ollu kuivumassa eilisestä :D En kyllä tod lähde enää tänään hakeen. Kai ne siellä vielä aamullakin on. Ehkä.

Hankkiuduin eroon viikon verran vaivanneesta makeanhimosta vetämällä suklaapatukkaöverit jota seurasi oksettava olo. Stratos oli pahaa, muttei läheskään niin pahaa kuin Mars. Muut sentään menivät alas ongelmitta. Nyt ei enää tee mieli mitään sokeripitoista.

Back
Ylös Bottom