Kuulostaa kyllä todella herkulliselta ja kuivalta![]()
Semikuivaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa kyllä todella herkulliselta ja kuivalta![]()
Mullon jano, muttei oo vissyä. Mökömökömökömökömökö.
Mullon jano, muttei oo vissyä. Mökömökömökömökömökö.
Joo, onhan täälläkin, kun pistää vielä karpalomehua sekaan niin, ai, että! Kuplat ois silti kivempia.Täällä on hyvä hanavesi, vink vink.

Älä unohda votkaa!Ainoat juomat, mitä ihminen tarvii on vesi, kahvi, maito ja olut.
Uskoisin sen silti olevan parempaa kö nakit ja porkkanaraaste :D .
Uskoisin sen silti olevan parempaa kö nakit ja porkkanaraaste :D .

Suihkuun pitäis riipasta. Toisaalta saattaisin keretä vielä saunaanki, mutta ehkä näiden yllättävien huimaustilanteiden kanssa ei kannata saunaan lähteä :D suihkuun siis ja sitten pää tyynyyn. Huomenna on viimeinen päivä näiden tän hetkisten kerubieni kanssa. Tiedän jo nyt, että ikävä tulee :itku:
"Live fast, die young, and leave a good-looking corpse" Tossa tilanteessa kannattais yrittää retkahtaa ohi kiukaan. :D
Älä unohda votkaa!
Kapteeni Matematiikka taitaa olla jallumiehiä. Mutta minä en unohda. Monessa tapauksessa votka on ainut asia illasta jonka muistan
Arpitatuoinnit ja polttomerkit on joskus cool, mutta en haluaisi hanuriini polttomerkintää mallia "Harvia".
Pyykit unohtu koneeseen. Onneksi olin kaukaa viisas ja otin vikan pyykkivuoron, ei nimittäin ollu eka kerta...
Wassup! Sattuu ja on pipiä. Nyt tarvis jotain piristävää musaa, anyone?![]()

Muistin sit tästä, että mun lakanat on ollu kuivumassa eilisestä :D En kyllä tod lähde enää tänään hakeen. Kai ne siellä vielä aamullakin on. Ehkä.Pyykit unohtu koneeseen. Onneksi olin kaukaa viisas ja otin vikan pyykkivuoron, ei nimittäin ollu eka kerta...