Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, solis takareiskapäivä.

Sama!

Meni eilen illalla vähän pitkään, kun puolelta yöltä soitetaan porukoille, että pikkuveli pitäis tulla hakemaan jostain kotibileist, ku sinne tuli poliisit. Sen lisäks mopoautost oli menny joku piuha paskaksi, joten se ei enää startannu. Sitten sitä hinaamaan keskellä yötä ja on muuten vittumaista puuhaa istua kylmässä mopoautossa ja jarrutella aina välillä, kun sitä hinataan. Lisäksi koko paska meni vielä ihan huuruun, ois saanu jäädä mun puolesta sinne Siwan pihalle.

Huomenta! Billeistä selevitty. :) Kiitos kaikille osallistujille, otetaan taas uusiksi joku kerta. Ehkä Pyr0ki osaa seuraavalla kerralla pelata jo oikein Muuttuvaa Labyrinttia. :lol2: Turha toivo. ;)

^Eläs nyt pääsin lopussa vauhtiin. :D Kiitän illasta myös ja pahoittelen. :D

Vois visssiin lähteä kotia pikku hilijaa. Autopilotti päälle ja takapenkille nukkuu.

^Eläs nyt pääsin lopussa vauhtiin. :D Kiitän illasta myös ja pahoittelen. :D

Vois visssiin lähteä kotia pikku hilijaa. Autopilotti päälle ja takapenkille nukkuu.

Ehitkö varmasti kiihyttää sataseen ennen Lappia? Onnea matkaan ja anna vankkuriporoille tarpeeksi apetta. :D Kiitoksia myös muilta ja ei tarvi kuulemma pahoitella mistään, kivaa oli. :)

Motivaatiota illan harkkoihin! Ehkä mäkin joskus opin erottamaan lantion ja rintakehän. :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ehitkö varmasti kiihyttää sataseen ennen Lappia? Onnea matkaan ja anna vankkuriporoille tarpeeksi apetta. :D Kiitoksia myös muilta ja ei tarvi kuulemma pahoitella mistään, kivaa oli. :)

Just ja just jos ei ole autoja eessä. ;)
Sehän on ihan positiivista, ei ehkä tarvi pelätä salamurhaa. :D Kiitän, tuurilla ne laivatkin seilaa.
Kahvi maistuu ihan kakalle :(

E: Reggaeton <3

Missä sie sen oikein keitit? :D

Katoin Italian mestareita telkkarista. Ihan mahtava telkkaohjelma! Sitä edeltäväkin oli kun kertoi pohjoisesta ruuasta. Mul on nälkä. Niiiiiiiin nälkä.

Missä sie sen oikein keitit? :D

Kusessa. No ee. :D

Katoin Italian mestareita telkkarista. Ihan mahtava telkkaohjelma! Sitä edeltäväkin oli kun kertoi pohjoisesta ruuasta. Mul on nälkä. Niiiiiiiin nälkä.

Ephe huomenta :)

Voi pientä mirriä *silitys*

Sunnuntait on parhaita. Mulla on sellainen tunne, että voisin mennä munasillani partsille huutamaan I'm king of the woooooooooorld. Paitsi ettei mulla oo munia. Edes jääkaapissa.

Ephe huomenta :)

Sunnuntait on parhaita. Mulla on sellainen tunne, että voisin mennä munasillani partsille huutamaan I'm king of the woooooooooorld. Paitsi ettei mulla oo munia. Edes jääkaapissa.

Hoomenta vain. Vaikka empä nyt ole joutanut nukkumaan ihan hetkeen.

Mitvit... mulla meni leipää syödessä joku leivänmuru jonnekin tonne helvetin jemmaan??? w000t? Tuntuu koko ajan kun se leivänmuru ois sielä, mut ei tunnu mitään kovaa, tollanen pehmeä nystyrä vaan tuola ilmaantu justiinsa. Mitääää helvettiä.

Kelvolliset 12h nokoset takana, nyt jaksaa.

//

Mitvit... mulla meni leipää syödessä joku leivänmuru jonnekin tonne helvetin jemmaan??? w000t? Tuntuu koko ajan kun se leivänmuru ois sielä, mut ei tunnu mitään kovaa, tollanen pehmeä nystyrä vaan tuola ilmaantu justiinsa. Mitääää helvettiä.

Mulle kävi ihan sama eilen! On muuten hemmetin rasittavaa ja hämmentävää. Ruisleivän pala ihan selkeästi jossain kurkussa/kitalaessa, tuntui ilkeeltä joka nielaisulla.

Mulle kävi ihan sama eilen! On muuten hemmetin rasittavaa ja hämmentävää. Ruisleivän pala ihan selkeästi jossain kurkussa/kitalaessa, tuntui ilkeeltä joka nielaisulla.

Ollaa samiXii, joten voitkin tulla tekemään mulle jotain äärimmäisen hyvää sapuskaa kotimaisista pohjoisista ruoka-aineista, kuten aamuisessa ohjelmassa. Noh, siinä ne oli Norjassa mut Pohjolaa sekin on!

Minä sanoin juuri äsken.

491px-Ailurus_fulgens_RoterPanda_LesserPanda.jpg

Kissapandat on ehkä maailman suloisimpia olentoja. Se ei ollut sitten kohteliaisuus ;)

Yritätkö saada jotain maailmanennätystä postauksien määrällä vai miks spammaat niin helvetisti?

En. Yritän olla vaan mahdollisimman ärsyttävä!

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom