Huomenta! Mun kaffimaito oli loppu :( :itku:
Tuo on kyllä persiistä. Jos koskaan niin aamulla pitäis olla maitoa kahaviin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta! Mun kaffimaito oli loppu :( :itku:
Huomenta, solis takareiskapäivä.
^Eläs nyt pääsin lopussa vauhtiin. :D Kiitän illasta myös ja pahoittelen. :D
Vois visssiin lähteä kotia pikku hilijaa. Autopilotti päälle ja takapenkille nukkuu.

Tuo on kyllä persiistä. Jos koskaan niin aamulla pitäis olla maitoa kahaviin.
Ehitkö varmasti kiihyttää sataseen ennen Lappia? Onnea matkaan ja anna vankkuriporoille tarpeeksi apetta. :D Kiitoksia myös muilta ja ei tarvi kuulemma pahoitella mistään, kivaa oli.![]()
Kahvi maistuu ihan kakalle :(
E: Reggaeton <3
Missä sie sen oikein keitit? :D
Katoin Italian mestareita telkkarista. Ihan mahtava telkkaohjelma! Sitä edeltäväkin oli kun kertoi pohjoisesta ruuasta. Mul on nälkä. Niiiiiiiin nälkä.

Miau.
Voi pientä mirriä *silitys*
Ephe huomenta
Sunnuntait on parhaita. Mulla on sellainen tunne, että voisin mennä munasillani partsille huutamaan I'm king of the woooooooooorld. Paitsi ettei mulla oo munia. Edes jääkaapissa.
Mitvit... mulla meni leipää syödessä joku leivänmuru jonnekin tonne helvetin jemmaan??? w000t? Tuntuu koko ajan kun se leivänmuru ois sielä, mut ei tunnu mitään kovaa, tollanen pehmeä nystyrä vaan tuola ilmaantu justiinsa. Mitääää helvettiä.
Pöh. Olen panda.
Ei pandat sano miau.
Ei pandat sano miau.
Mulle kävi ihan sama eilen! On muuten hemmetin rasittavaa ja hämmentävää. Ruisleivän pala ihan selkeästi jossain kurkussa/kitalaessa, tuntui ilkeeltä joka nielaisulla.
Minä sanoin juuri äsken.
Yritätkö saada jotain maailmanennätystä postauksien määrällä vai miks spammaat niin helvetisti?