Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

;)

Ei vaa, voin kertoo, älä rupee. Helpompaa on kun luet vielä muutaman vuoden lisää jos et vielä pääse kouluihi...

Ei tähän lukemiset auta, kun ei ole pääsykoetta. :( Ei ole mitään mahdollisuuksia hakea Aaltoon sitä tutkintoa mitä haluaisin, koska mulla on amk:sta väärä pääaine. Ei tule tarpeeksi pisteitä, ei mitenkään.

Lepopäivät on kivoja, mutta just nyt on tekemisen puutetta ja gymikin olis vielä auki.. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.....

Kylläpä rupes väsyttään. Äkkiä salille ennen ku rötvähdän tähän ja pyllystä kasvaa juuret sohvaan!

Joo tuo on hyvä tiedostaa. Itselläni on juuret jo niin vahvat, että Antti Tuisku teki niistä laulun.

Joo tuo on hyvä tiedostaa. Itselläni on juuret jo niin vahvat, että Antti Tuisku teki niistä laulun.

"Peru auto. -Mitä?! -Peru auto. Kuuntele. -Antti Tuiskua kuulokkeissa... -Joo haloo, peruutetaan se auto, täällä on Antti Tuiskua kuulokkeissa. Sielu menetetty."

Santsi on kyllä miettiny niitä messuja, enkä oo pariin vuoteen käynytkään, mutta en tiä viä pääsenkö ainakaa perjantaina lähteen. Teuvon huolto joko sillon tai to ja tollai, mutta mä ilmottelen, ku tiän? :)

Ingen paniik. Enhän mä itekkää vielä tiiä oonko mä sinne menos. Ehkä, ehkä en. Herään vaan pe tampereesta niin olis jo vähä niinku valmiiksi sieläpäin.

Niin ne jotai sunnutaita tai perjantaita siel ja mä oon ujo emmä uskalla nolottää hävettää kusettaa kakattaa itkettää äkkiä takas kotii yksin tietokoneelle.

En mäkää muita uskaltaisi sielä nähä paitsi Santsin.

- - - Updated - - -

Perjantai menee kivasti salkkareita katsellessa.

Mä katon ypäjää :hyper:

Ingen paniik. Enhän mä itekkää vielä tiiä oonko mä sinne menos. Ehkä, ehkä en. Herään vaan pe tampereesta niin olis jo vähä niinku valmiiksi sieläpäin.

En mäkää muita uskaltaisi sielä nähä paitsi Santsin.

Jeh, no katotaa! :)

Hih ;P

...kaikenlaisia tuhmuuksia sitä joutuukin lukemaan...

Emmä kyllä tiä mistä te keskustelitte, mutta tuli ny vaa tollane mielee :D

Ei vittu. Ei saatana. En hyväksy noita maisemia.

Ja Harrin bemari vie 27 litraa satasella...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna Oulussa biletetään pienen Pakkisköörin kera! Juomat ja ruuat: Check. Seura: Check. :D

Kävin tankkaamassa karjalanpaistia ja joulutorttuja. :kuola: Pitikö mun siivotakki, ei ehi oikein! :lol2:

Back
Ylös Bottom