Jaa en vielä tunne? Ollaanko me aikeissa sitten tutustua?
Joo ku mä ajattelin sua tänää ku menin nelipyöräluisus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa en vielä tunne? Ollaanko me aikeissa sitten tutustua?
Joo ku mä ajattelin sua tänää ku menin nelipyöräluisus.
;)
Ei vaa, voin kertoo, älä rupee. Helpompaa on kun luet vielä muutaman vuoden lisää jos et vielä pääse kouluihi...
Kylläpä rupes väsyttään. Äkkiä salille ennen ku rötvähdän tähän ja pyllystä kasvaa juuret sohvaan!
En tiiä voiko täs maailmassa olla jotain ärsyttävämpää kuin se, että yrität tehdä jotain ja joku pätevämpi selän takana voihkii ettei tosta tule hevonvittua :D
On ainakin aika ärsyttävää joutua voihkimaan toisen selän takana kun se ei osaa mitään
Joo tuo on hyvä tiedostaa. Itselläni on juuret jo niin vahvat, että Antti Tuisku teki niistä laulun.
Santsi on kyllä miettiny niitä messuja, enkä oo pariin vuoteen käynytkään, mutta en tiä viä pääsenkö ainakaa perjantaina lähteen. Teuvon huolto joko sillon tai to ja tollai, mutta mä ilmottelen, ku tiän?![]()
Niin ne jotai sunnutaita tai perjantaita siel ja mä oon ujo emmä uskalla nolottää hävettää kusettaa kakattaa itkettää äkkiä takas kotii yksin tietokoneelle.
Perjantai menee kivasti salkkareita katsellessa.

Mun mielestä on ikävempää voihkia toisen edessä, kun se ei osaa mitään.
x9000Joo tuo on hyvä tiedostaa. Itselläni on juuret jo niin vahvat, että Antti Tuisku teki niistä laulun.
Mun mielestä on ikävempää voihkia toisen edessä, kun se ei osaa mitään.
Ingen paniik. Enhän mä itekkää vielä tiiä oonko mä sinne menos. Ehkä, ehkä en. Herään vaan pe tampereesta niin olis jo vähä niinku valmiiksi sieläpäin.
En mäkää muita uskaltaisi sielä nähä paitsi Santsin.

x9000
...kaikenlaisia tuhmuuksia sitä joutuukin lukemaan...
Tykkäisit kuitenki. :whip:Olet sinä kanssa sadisti. Sinun pitäisi varmaan mennä hoitoon tuosta.
Joo tuo on hyvä tiedostaa. Itselläni on juuret jo niin vahvat, että Antti Tuisku teki niistä laulun.
Sulla on joku juttu Anttiin :D