Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Santsi lähtee ajamaan harkittua ylinopeutta ja aiheuttamaan pahennusta raakalla valoista kiihyttämisellä. Örgh

Santsi lähtee ajamaan harkittua ylinopeutta ja aiheuttamaan pahennusta raakalla valoista kiihyttämisellä. Örgh

Erehdyttävästi tulee moottoripyöräily mieleen.

e.Siitä tuliki toiseen mieleen, että Santsihan voiski lähtee mun kans viikonpäästä mopomessuilla käymään, ku jos sinne menen nii ajan aivan siitä ohi. Ja ku kuitenki lorvit vaan ens pe?

Kaveri tuota aikoinaan käytti jonkun illan tai pari, ja en juu oikein tajunnut mikä tuossa on ideana. Eikö noissa ole jotain vihreää teetä tms. jotain yrttihommia, jotka kuulostavat terveellisiltä?

Kaveri osti joskus tuota testiksi ja sanoi että siinä oli kait vahvaa Mentholia. Kuulemma potkii ihan hyvin nikotiinittomaksi.

Ephe-kultaseni ;)

Mitämitämitämitä??? :haart:? :wtf:
Erehdyttävästi tulee moottoripyöräily mieleen.

e.Siitä tuliki toiseen mieleen, että Santsihan voiski lähtee mun kans viikonpäästä mopomessuilla käymään, ku jos sinne menen nii ajan aivan siitä ohi. Ja ku kuitenki lorvit vaan ens pe?

Mä voin lähtee santsin korvaajaks ;) En oo yhtä kaunis mut ei voi mitää... Jaa pe? Eiku lauantaina... emmätiiä. Vittu. Enkai mä mee ollenkaa. Möh.

En ymmärrä tommosta. Blääh ihan turhaa. Jos haluaa että potkii kunnolla niin kunnon aineet kehiin. Eli vähintään alkoholia.

Mä voin lähtee santsin korvaajaks ;) En oo yhtä kaunis mut ei voi mitää... Jaa pe? Eiku lauantaina... emmätiiä. Vittu. Enkai mä mee ollenkaa. Möh.

Et ni. Ku jos mä oon yhtää kartalla missä asut niin emmä siitä ohi aja.

Mäkin mietin, et jos olis messuille lähtenyt, mut sunnuntaina. Ja jos oon yön vielä töissä, niin sit voi olla toki vähän tikkuista lähteä.
Ja toinen mitä mietin, että mulle pian iskee niin kauhee kuumotus siellä että uskaltaako lähteä... Mulle pyörä HetiJustiinsaNyt -meiningillä :D

Mäkin mietin, et jos olis messuille lähtenyt, mut sunnuntaina. Ja jos oon yön vielä töissä, niin sit voi olla toki vähän tikkuista lähteä.
Ja toinen mitä mietin, että mulle pian iskee niin kauhee kuumotus siellä että uskaltaako lähteä... Mulle Honda HetiJustiinsaNyt -meiningillä :D

Korjasin vähän foxysexyn postia!

Widdu noita festareita. Kaikki parhaat ja mielenkiintosimmat eri festareilla tai jos sama festari ni sit eri päivinä. Tekeekö ne ton aina tahalteen?

Eikös Tuskassa ollu samana päivänä muutama hyvä? En nyt muista mitä siel oli..

e. Eli siis Wintersun ja Ihsahn on perjantaina ainakin.. Torture killer on ilmeisesti kans ihan kuunneltavaa muistaakseni.

No pe olis wintersun ja ihsahn ja sit toi amorphis tietty kiinnostais samal, tosin se tokan levyn jälkeinen tuotanto on vähä menny ohi eli suurin osa :rolleyes: Lauantaina testament olis hiano nähä mut oo siel ny yhen bändin takia kyttäämäs koko päivän. Noi loput on iha hepreaa mulle ja tutustumismotivaatio on iso nolla. Ja saunaan nyt ei yhen bändin takia (opeth) kiinnosta lähtee... Mitähä ne sinne rovinssii keksii...

Mä saatan jopa saunaan pelkän opetin takia mennäkki. Ja samalla voi tarkistaa Floor Jansseenin. Sitte nopeasti pois.

Mä oon käyny saunassa kerran. Megadeth ja sentenced ja teräsbetoni jäi mielee, vuosi oli 2005 eikä voitu ees kaljatelttaa mennä ku ei ihan ollu ikää. Heh.

Back
Ylös Bottom