Sanze
Friba-apina
Ja kokiskin vielä? :D Emmä oo juanu ku sen pari kuppia vasta ja nekin aamulla... Jos ny kupillise keittäs ja lähtis kaupungilla poikkee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Santsi lähtee ajamaan harkittua ylinopeutta ja aiheuttamaan pahennusta raakalla valoista kiihyttämisellä. Örgh
Santsi lähtee ajamaan harkittua ylinopeutta ja aiheuttamaan pahennusta raakalla valoista kiihyttämisellä. Örgh
Kaveri tuota aikoinaan käytti jonkun illan tai pari, ja en juu oikein tajunnut mikä tuossa on ideana. Eikö noissa ole jotain vihreää teetä tms. jotain yrttihommia, jotka kuulostavat terveellisiltä?
Ephe-kultaseni ;)
Erehdyttävästi tulee moottoripyöräily mieleen.
e.Siitä tuliki toiseen mieleen, että Santsihan voiski lähtee mun kans viikonpäästä mopomessuilla käymään, ku jos sinne menen nii ajan aivan siitä ohi. Ja ku kuitenki lorvit vaan ens pe?
Mä voin lähtee santsin korvaajaks ;) En oo yhtä kaunis mut ei voi mitää... Jaa pe? Eiku lauantaina... emmätiiä. Vittu. Enkai mä mee ollenkaa. Möh.
Mäkin mietin, et jos olis messuille lähtenyt, mut sunnuntaina. Ja jos oon yön vielä töissä, niin sit voi olla toki vähän tikkuista lähteä.
Ja toinen mitä mietin, että mulle pian iskee niin kauhee kuumotus siellä että uskaltaako lähteä... Mulle Honda HetiJustiinsaNyt -meiningillä :D
Et ni. Ku jos mä oon yhtää kartalla missä asut niin emmä siitä ohi aja.
Ooo, milloin musta on sellainen tullut :wtf:Korjasin vähän foxysexyn postia!
Widdu noita festareita. Kaikki parhaat ja mielenkiintosimmat eri festareilla tai jos sama festari ni sit eri päivinä. Tekeekö ne ton aina tahalteen?
Lauantaina testament olis hiano nähä mut oo siel ny yhen bändin takia kyttäämäs koko päivän. Noi loput on iha hepreaa mulle ja tutustumismotivaatio on iso nolla. Ja saunaan nyt ei yhen bändin takia (opeth) kiinnosta lähtee... Mitähä ne sinne rovinssii keksii...