Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep. Tää ikuinen pätkätyöläisyys/vuokramiehenä oleminen ei myöskään edistä asiaa. Tästä nykyisestä työttömyydestä puhumattakaan. Vittumitäpaskaa sanon minä.

Hohhohoo nauratti vähän kun vilkasin tota lisäravinneketjua ja siel oli meitsin fiilistelyjä mitvit... kolmen vuoden takaa :wtf:

Ai mikä nälkä ja jano iskee ku kattoo tota settiä :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tappara on vissiin terästä, kun joku äijä nyyhkytti rautatieasemalla, hifkin paita päällä :)

Buhahaa :D Kyllä Tappara yllättävän hyvin on ny pelannu! :) (ei paranis kyl kehua, tietää mitä siitä seuraa...)

Ei toivon mukaan. GoGo ei sovellu tosissaan treenaaville, vaan sopii enemmän jumpassa kävijöille, jotka menevät sitten kuntosalin puolelle heiluttamaan painoja samalla kun lukevat lehtiä. Jos painot pudottaa nilkkaa korkeammalta, niin porttikielto pamahtaa. Tai tuo on ainakin ollut meininki silloin, kun itse siellä kävin.

Kysymys kuuluu, mitä helvettiä sinä siellä teit?

Eikös se kuulosta just por0n mukaselta mestalta? :D

Kävin vähän läpsyttelemässä. Huonosti oli kyllä se lattia eristetty kun kaiku koko talo kun painon asetit maahan. Muuten hyvin varusteltu. :)

Läpsyteltävää varmaa riitti :D heh

Mun mielestä läpsyttely on kävelemistä. Paitsi jos kyse on pissavehkeiden läpsyttelemisestä. Olen kaiketi pudonnut kelkasta.

Mun mielestä läpsyttely leikkimielistä "lyömistä"... läps läps.

Niinku vaikka läpsästää jotai persiille!

Niimmuttaku puhuttiin salilla läpsyttelemisestä. Mitä sielä yksikseen läpsytellään? Tuskin ainakaa kikkeliä reittä vasten.

Ei toivon mukaan. GoGo ei sovellu tosissaan treenaaville, vaan sopii enemmän jumpassa kävijöille, jotka menevät sitten kuntosalin puolelle heiluttamaan painoja samalla kun lukevat lehtiä. Jos painot pudottaa nilkkaa korkeammalta, niin porttikielto pamahtaa. Tai tuo on ainakin ollut meininki silloin, kun itse siellä kävin.

Kysymys kuuluu, mitä helvettiä sinä siellä teit?
Gogo on saatanasta. Meidänkin firmalla on sinne sopimus, mutta kun kävin kyselemässä rinnallevetopaikkaa, niin ei kuulemma voi tuollaisia treenailla siellä.

- - - Updated - - -

Niimmuttaku puhuttiin salilla läpsyttelemisestä. Mitä sielä yksikseen läpsytellään? Tuskin ainakaa kikkeliä reittä vasten.
Loikkatreenit ilman housuja, niin kyllä läpsyy ;)

Miksi mulle tulee salilla läpsyttelystä mieleen sellainen liike, jossa käpäliä läpsytellään ilmaan käsipainojen kanssa samaan tapaan kuin pingviini siipiään? :lol2: Painojen tulee tietenkin osua kylkiin, jotta läpsytysääni syntyy.

Kylläpä herätti keskustelua läpsyttely. :D Kyllä tuossa läpsyttelyssä on nimenomaan kyse treenamisesta ja nimenomaan sellasesta keijujumpasta - treenistä joka on yhtä kehittävää kuin peniksen reiteen läpsyttely. Tosin sekin taitais kehittää jopa jotain. :D

Dammann: kyllä tuolla cumuluksen salilla ainakin ois voinu riveä tehä, ellei ole välttis tiputtaa painoja.

Dammann: kyllä tuolla cumuluksen salilla ainakin ois voinu riveä tehä, ellei ole välttis tiputtaa painoja.

Alan jumppaajien keskuudessa se on ns. GoGo Park. Siellä on juu se pieni puoli noille painonnostohommille, ja aikoinaan juuri tuolle salille ajoin skootterilla, kun siellä pystyi edes jotenkin treenaamaan muutakin kuin TechnoGymin "pistä koko painopakka, ja pumppa pumppa jeejee" -laitteilla. Siihen aikaan tuli GoGo:n tuo toinen toimipiste, GoGo City Hämeenkadulle, ja siellä oli paremmat sauna- ja pukuhuonetilat kuin keskivertohotellissa. Kun sinne meni, niin tuli fiilis, että turha edes tulla treenaamaan, kun saunatiloihin on panostettu niin paljon enemmän, joten meikäläinen päätti, että nyt vaihtuu sali. En sitten tiedä millaisia nuo GoGo Expressit ovat, joita on pari tullut sen jälkeen kun itse vaihdoin.

Mutta juu, salinsa kullekin, ja onhan tuolla aktiivisia kävijöitä paljon, ja varmasti heille varsin soveltuva sali. Kuitenkin jos meinaa käyttää vapaita painoja, niin Tampereelta löytyy helvetin monta parempaa salia hinta-laatu-suhteeltaan.

Huomenta pakkismurumussukaiset!

Vokotille tiedoksi että ryhdistäydyin ja nukuin klo 22:30-7:00.

Voi pyhä yksinkertaisuus miten voi hyvin alkaneesta päivästä tulla näin paska loppua kohden. Kaira needs some luvin'!
:ketunhalirutistus: :haart:

Itse asiassa noita on ollut jo reilu 15 vuotta sitten myynnissä, muistan kun joillain lasten VHS-kaseteilla oli alussa mainoksia. Ei samaa merkkiä, mutta hiilihapotuslaitteita yhtä kaikki

e. Maraboun Fortuna-suklaarasia on perseestä. Välttäkää. Tai itse asiassa saa tulla syömään pois, reilu puolikas rasia on vielä jäljellä.
Meillä oli tuollainen "vanhan ajan" soda stream. Iskä ostin sen silloin jostain messuilta ja sanoisin että siitä on jo yli 20 v.
Oli silloin ihan uusinta uutta ja niin hieno!

Sain muuten eilen suklaarasian. Oli aika kiva juttu, vaikka sen mutustamista joutuukin hetken odottelemaan vielä :)

Meillä oli tuollainen "vanhan ajan" soda stream. Iskä ostin sen silloin jostain messuilta ja sanoisin että siitä on jo yli 20 v.

Vähänkö sulla on ollu parempi lapsuus kun mulla.

Muistan aina kuinka katsoin VHS-kaseteilta olipa kerran elämä ja olipa kerran ihminen sarjoja, niissä oli aina alussa soda stream mainos ja sen seurauksena ruinasin sitä laitetta varmaan vuosikaupalla. Isi ei suostunu ostaan :(

Jep, mun muistikuvat rajoittuu tuohon vajaan parinkymmenen vuoden päähän, joten en tiedä milloin niitä vehkeitä alkoi Suomeen tulemaan. Ja itse asiassa samalla kun tätä kirjoitan niin MITÄMITÄMITÄ? :hyper: Löysin videon ja vielä suomeksi!

Olihan se kuitenkin SodaStream-merkkinen. Voi tätä nostalgian määrää

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom