Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olin tehtaassa ja tein samoja tuotannontehtäviä kuin muutkin sielä. Sit vielä kun olit kesätöissä tehnyt samoja hommia mukavalla palkalla ja sit kun koulu alkaa niin samaa jyyräämistä ilman palkkaa. Tuntu tosi viisaalta.

Ei ollu tarjontaa kakkostiskillä. Noh meni se päivä ilmankin. Luulin että täällä etelässä ois kesä niin arvatkaa onko kylmä bikineissä? :jahas:

Ei ollu tarjontaa kakkostiskillä. Noh meni se päivä ilmankin. Luulin että täällä etelässä ois kesä niin arvatkaa onko kylmä bikineissä? :jahas:

Jäit ilman piparia? Voihan kakkosen sedät, ne on kovia piparin perään...

Jäit ilman piparia? Voihan kakkosen sedät, ne on kovia piparin perään...

Annas piparia!

6192619-origpic-e931a1.webp

Olen kyllä pettynyt. Ephe ei jakanu pipareitaan ja mulle luvattu talo tarjottiin sedille.

Olen kyllä pettynyt. Ephe ei jakanu pipareitaan ja mulle luvattu talo tarjottiin sedille.

Ompa sun elämä kurjaa :( Mut hei, pipari on kuitenkin aika usein pahaa ja toi talokin on jo melkein homeessa. Joten loppupeleissä kaikki hyvin!

Ostin keittiöön vaa'an eväiden mittailua varten vaikka vannoin etten niin tarkaksi koskaan rupeaisi... en olisi ikinä uskonut että alkaisin suupaloja laskemaan, mutta kun ei paino muuten putoa.

^^^^Vain hetkittäin! Nojoo onhan siinä pointtia. Pistän köyden takas laatikkoon.

Back
Ylös Bottom