Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! :lol2: :hyper:

397509_10151367080104814_261234374_n.webp

Ballerina on sekasin.

Pitäisköhän tänään syödäkin jotain?? Örgh

Hä. Toihan on ihan fucking hilarius! :hyper: Oon nauranut sille varmaan puoli tuntia. :D Wonder why I'm alone...

Itellan täysperä päivystää tos tienposkessa. Varmaan Kelalta tulossa listaa mitä liitteitä mun hakemuksista puuttuu. Skit

Karhulle karhua?

(Ursus arctos)

lähde: wiikkipedia

En tiiä mitä olutta kaverilla on tarjolla, mut kai tästä pitäis lähteä kattomaan.

Eivät kysyneet papereita ku ostin pari siideriä ens lauantaina pidettäviin Pakkis-miittibileisiin. :( Taidan näyttää yli 30-vuotiaalta, koska en oo ees juomien vakiostaja eikä myyjäkään ollu tuttu. :D

Eivät kysyneet papereita ku ostin pari siideriä ens lauantaina pidettäviin Pakkis-miittibileisiin. :( Taidan näyttää yli 30-vuotiaalta, koska en oo ees juomien vakiostaja eikä myyjäkään ollu tuttu. :D

Opetelisit sinäkin juomaan olutta säännöllisesti! Suosittelen.

Opetelisit sinäkin juomaan olutta säännöllisesti! Suosittelen.

En saa siitä mittään iloa, mieluummin juon kivennäisvettä/teetä/maitoa. Mää tartten selvän pään, et ymmärrän muita ja ne tajuaa mun höpötyksiä. :lol2:

Mää oon tullu siihen tulokseen, että oon Alkon vakioasiakas, kun multa ei ikinä kysytä papereita enää. :( Pitää käydä ennen lauantaita vielä koittamassa, kun en tänä vuonna ole vielä viinoja ostellut...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mää oon tullu siihen tulokseen, että oon Alkon vakioasiakas, kun multa ei ikinä kysytä papereita enää. :( Pitää käydä ennen lauantaita vielä koittamassa, kun en tänä vuonna ole vielä viinoja ostellut...

No jopas on. Missä menee raja sitten papereiden kysymiselle, jos edes sinulta ei kysytä papereita, vaikka et ole edes kassakoneen korkuinen?

Alkaa pää pehmetä: kännyllä surffaan ja katoin välilehtiä, kun ajattelin googletella. Oli google auki ja siinä luki "koiran silmänaluset". :lol2: En tiä miksi mutta repesin.. Oikeastihan siinä kuites luki koiran kaihi. :D

Back
Ylös Bottom