Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No helekatti! :thumbs: Aloinkin kyllä miettimään heti että periaatteessa, jos perse on penkissä kokoajan ja hikoilee, niin eihän se kosteus mihinkään sieltä pääse vaan on varmasti jonkinlainen mahdollisuus, että sinne alkaa muodostumaan levää vaon pienistä mikrobeista. Mutta sitähän ei kysytty. Eikä se ollu edes vastaus.

Mun persaus voi olla iha mitä vaan :) Ja pannukakkukin hävis jo aikas mallikkaasti, että rakennusaineetkin on iha kohillaan! En sentään ite syöny kaikkea...

Te vaan herkuttelette jatkuvasti. Määkin voisin ruveta. Olispaha sit mitä kiristellä. Tuleeks voimaa hyvin mättämisellä?

Olis muutenki huutava nälkä, 90 minuuttia edellisestä ruuasta.

Tuttifrutti original, ens viikost lähtie ei sit enäää mitää sokerii ;)

Buahha, lupaat vaan..

Mun persaus voi olla iha mitä vaan :) Ja pannukakkukin hävis jo aikas mallikkaasti, että rakennusaineetkin on iha kohillaan! En sentään ite syöny kaikkea...

Siis oliko teillä joku leväperse vieraana ja laitoit sen tekemään pannaria? Aika törkeetä.

Mä en oo ikinä dietillä, tai mun dieti tulle luonnostaa, ku ei jaksa tehä syömistä. Lähinnä viikonloppusin. Maanantaina on aina töis huutava näläkä.

Siis oliko teillä joku leväperse vieraana ja laitoit sen tekemään pannaria? Aika törkeetä.
Onhan täällä kyllä vieraitaki, en sitte tiiä mitä mieltä ois nimityksestä. Saattaahan se jonkin verran osua kohilleen, muttamutta... :D
Ihan omasta hanurista kuitenkin puhuin.

Mä en oo ikinä dietillä, tai mun dieti tulle luonnostaa, ku ei jaksa tehä syömistä. Lähinnä viikonloppusin. Maanantaina on aina töis huutava näläkä.

No ei tämäkään jatku kun tiettyyn pisteeseen asti, koska ruoka on hyvää ja syöminen kivaa :D

Nyt kun on sairastelujen jälkeen päässyt taas vähitellen säännöllisen treenin makuun, on ruokahalukin kasvanut jälleen huomattavasti. Ei edes viitsi laskea summittaisesti kaloreita, kun näin syötättää. Mutta lähestulkoon vain oman mittapuuni mukaan terveellistä, joten antaa mennä. Luulisi lihastakin tarttuvan sitten. Ja alkuviikosta jotenkin luontevasti syön aina vähemmän kuin loppuviikosta, joten kai tää pötsikin tästä taas laskee...

No ei tämäkään jatku kun tiettyyn pisteeseen asti, koska ruoka on hyvää ja syöminen kivaa :D

Ruoka on kyllä aika ajoin hyvää, mutta syöminen ei kyllä ole kivaa ollu koskaan. Nälkään syöminen on toki kivaa, mutta pääsääntöisesti syöminen on tylsää puuhaa.

Perkeleen perkele. Ei oo kaapissa munaa ollenkaan. Nyt sovelletaan pannaria ihan summittaisesti...

Tuli mitä tuli, niin hilloa vaan tarpeeksi niin menee alas. :D

Ruoka on kyllä aika ajoin hyvää, mutta syöminen ei kyllä ole kivaa ollu koskaan. Nälkään syöminen on toki kivaa, mutta pääsääntöisesti syöminen on tylsää puuhaa.

Vittu sä oot sekasin. Syöminen Parasta elämässä-listalla ihan TOP3:ssa.

Sinä ja sun täysarvoiset proteiinit perkele. Varo ettei tule domsseja leukalihoihin kun mussutat niitä. Ryäää

Piti oikeen gysyä googleta mitä on täysarvoinen roheiini. Nyt tiedän. Ei vaikuttanu mun elämään se tieto.

Varsinkin se ruuan hankkiminen on äärettömän tympeää/arkista puuhaa. Perkele ku voittais lortos nii palkkaisin kovalla rahalla jonku akan passaamaan!

Back
Ylös Bottom