Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taitaa olla se aika kuukaudesta.

Not. En vaan tykkää jaotella ihmisiä "meihin" ja "heihin", se on aika 1800-lukua. Sama kuin väittäisi yliopiston käyneiden ihmisten olevan kiltimpiä kuin Alepan kassan..

Jos yrittäis kattoa jotain lehevaa, blööh.

No siis tosta mäkin olen samaa mieltä, että syömisen hankkiminen on ihan per C:stä, mutta itse toimitus on äärettömän nautinnollista jos edes "ihan ok" sapuskaa. Saati jos on herQQ :kuola:

Ruoka on kyllä aika ajoin hyvää, mutta syöminen ei kyllä ole kivaa ollu koskaan. Nälkään syöminen on toki kivaa, mutta pääsääntöisesti syöminen on tylsää puuhaa.

On siinä kipeä ihminen...

Vittu sä oot sekasin. Syöminen Parasta elämässä-listalla ihan TOP3:ssa.

Nih! Tässä mies minun makuuni, meillä on paljon yhteistä. Tai ainakin rakkaus syömiseen, se on ihan riittävästi.

Khyy...
En mä jaksa keskittyä mihinkään, kaikki on niin nähty jo tuolta töllöstä..

Ihan tekee hyvää näin toimistotyöläiselle käydä vähän kotona viikonloppuna. Hitsailtiin renkaanvaihtokonetta(mopo) pikkuhilijaa kasaan, latailtiin panoksia kaverin kivääriin, ajoin vähän traktorilla jottei ihan unohdu ja kävin tallusteleen suolla lumikengillä tuon läppäkorvan kanssa.

:thumbs:

Back
Ylös Bottom