Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

rahkan vois tehdä pillereinä. Ottas vaan purkista tabun. Ei tarttis tiskatakaan.

Olipas suorastaa maraton-lenkki! Muutamaa minuuttia vajaa 3 tuntia suksilla ja matkaakin kerty reilu 40 km.

Olipas suorastaa maraton-lenkki! Muutamaa minuuttia vajaa 3 tuntia suksilla ja matkaakin kerty reilu 40 km.

Jätkällä on kyllä draivia. Sellasta kyltymätöntä tarvetta olla liikkeessä.

Tilasin tommoset chapan farkkulegginsit vaimolle. Eikä pistäny pahakseen.

t. persemies viimeiseen hengenvetoon asti.

Itse ajelin autolla. Nyt on kyllä tolkuttoman tuskainen olo kun on melkein koko päivä menny taas paikallaan, ja vielä pitäis muka kevyt viikko pitää. Kaupungillakaan ei oo mitään mitä varten lähtis ravaamaan.

Jätkällä on kyllä draivia. Sellasta kyltymätöntä tarvetta olla liikkeessä.

Kyllä mä toisinaan osaan löhötäkkin ihan riittävästi :D

Itse ajelin autolla. Nyt on kyllä tolkuttoman tuskainen olo kun on melkein koko päivä menny taas paikallaan, ja vielä pitäis muka kevyt viikko pitää. Kaupungillakaan ei oo mitään mitä varten lähtis ravaamaan.

Vähän vaan käppäilemään sinne ja kattelemaan mainosikkunoita ;) Nyt pitäs kyllä jaksaa vielä opiskella tänään, kun menny aikalailla koko viikonloppu kaikkeen muuhun...

Kaverihan on teräsmies!

Haha ei kai toi nyt sentään ihan niin kova suoritus ole? Vaikka bodausfoorumilla ollaankin :D

Haha, Kairalle tuli monta liketystä varmaan...mulla menee hermo tän saatana mokkulan kanssa, voi vitun vittu. Seinäkelloki lagii vittu.

- - - Updated - - -

Haha, Kairalle tuli monta liketystä varmaan...mulla menee hermo tän saatana mokkulan kanssa, voi vitun vittu. Seinäkelloki lagii vittu.

- - - Updated - - -

Taas!

Jaa hä?

Jätin naapurille lapun auton tuulilasiin että sori, meidän autot pussas illan hämärässä. On se sen saanu ku oli auto näköjään lähteny parkista mut ei oo kukaan vielä soitellu. Höhhöh. Meni pussillinen aarrearkkukarkkeja ja paketti Toffifeeta. Vois tehdä vielä roheiinipirtelön niin jaksaa vähän suunnitella tulevaa viikkoa.

Eikäkö tota rahkakommenttia liketin ja netti oli persiistä, runkkasin hetken tota nappia ja sit huomasin sen toimivankin yhtäkkiä :)

Ei vaan luovun tästä heti kun mahdollista ja hankin vanhan kansan laajakaistan.. Heittämäsi stereotypiat saa mut kiristymään, mur!

Uijuijui, pitäsköhän leväperseen pyöräyttää pannukakku... Mmmm...

Oikea termi taitanee olla "leveäperseen"... Tuo sun vastine on vähintäänkin epäilyttävä. :D

Back
Ylös Bottom