Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin hiihtämässä kympin... Kahen vuoden tauon jälkeen ei ollu mitenkää kivaa. Nimimerkillä "Joskus tahkosin reippaan tonnin talveen"
Täh ootko ollu kovaki hiihtämään? Et vaikuta hiihtäjältä ;)
10 kilsaa olis mulla järjetön matka, en selviäisi.
Miltäs mä vaikutan? Kuulemma ainaki kuulantyöntäjältä, mut oliko jotai muuta mielessä? :DKyl tuli kisoissa käytyä ja Suomen tasolla omassa ikäluokassa iha suht hyväkin (kai) olinMiltäs mä vaikutan? Kuulemma ainaki kuulantyöntäjältä, mut oliko jotai muuta mielessä? :D
Kyllä toi kymppi oli tuskaa mullekin...
Tätä punaisen maidon, voin, kerman ja juuston määrää. Itse tehtyä lasagnea ja mansikka-mustikkarahkaa![]()
Sinä syntinen nainen! Eksä oo kattonu Juttaa?! Nimim. Lettuja kermavaahdolla, couscouskanajuustomättöä, irtokarkkia...
punanen maito ja kaikenlaiset kermat on iloinen asia. Ja voi. Voi voi. Lettuja vois joku päivä muuten paistaa. Voissa paistan. Sitten hillua ja kermavaahtua. Tuliskohan joku tuhoamisavuksi?Oloni keveni heti kymmenellä kilolla.No et sä ainakaan näytä kuulantyöntäjältä!
Toki olen. Se on se ohjelma jota katson suklaata syödenpunanen maito ja kaikenlaiset kermat on iloinen asia. Ja voi. Voi voi. Lettuja vois joku päivä muuten paistaa. Voissa paistan. Sitten hillua ja kermavaahtua. Tuliskohan joku tuhoamisavuksi?
Toki olen. Se on se ohjelma jota katson suklaata syödenpunanen maito ja kaikenlaiset kermat on iloinen asia. Ja voi. Voi voi. Lettuja vois joku päivä muuten paistaa. Voissa paistan. Sitten hillua ja kermavaahtua. Tuliskohan joku tuhoamisavuksi?
Ei niitä kerralla hotkasta. Mää tykkään jättää aina pari seuraavallekin päivälle. En tiedä miks, mut letut maistuu paremmalta kun ovat viettäneet yhen yön jääkaapissa.. Patleetti tykkää päivän vanhoista letuista.Toki olen. Se on se ohjelma jota katson suklaata syödenpunanen maito ja kaikenlaiset kermat on iloinen asia. Ja voi. Voi voi. Lettuja vois joku päivä muuten paistaa. Voissa paistan. Sitten hillua ja kermavaahtua. Tuliskohan joku tuhoamisavuksi?
punanen maito ja kaikenlaiset kermat on iloinen asia. Ja voi. Voi voi. Lettuja vois joku päivä muuten paistaa. Voissa paistan. Sitten hillua ja kermavaahtua. Tuliskohan joku tuhoamisavuksi?