Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin hiihtämässä kympin... Kahen vuoden tauon jälkeen ei ollu mitenkää kivaa. Nimimerkillä "Joskus tahkosin reippaan tonnin talveen"

Täh ootko ollu kovaki hiihtämään? Et vaikuta hiihtäjältä ;)

10 kilsaa olis mulla järjetön matka, en selviäisi.

Rovaniemi why you so ugly?

FR0012.webp

Täh ootko ollu kovaki hiihtämään? Et vaikuta hiihtäjältä ;)

10 kilsaa olis mulla järjetön matka, en selviäisi.

Kyl tuli kisoissa käytyä ja Suomen tasolla omassa ikäluokassa iha suht hyväkin (kai) olin :) Miltäs mä vaikutan? Kuulemma ainaki kuulantyöntäjältä, mut oliko jotai muuta mielessä? :D
Kyllä toi kymppi oli tuskaa mullekin...

Tosiaankin, varsinkin sillon kun on kipeenä himassa on motivaatio suurinta ja tulee lähes koko päivä tuijoteltua kuvia ja videoita, suunniteltua treenejä ja ravintoa jne. Perkele, kun pääsis treenaa, mut ei.

Kyl tuli kisoissa käytyä ja Suomen tasolla omassa ikäluokassa iha suht hyväkin (kai) olin :) Miltäs mä vaikutan? Kuulemma ainaki kuulantyöntäjältä, mut oliko jotai muuta mielessä? :D
Kyllä toi kymppi oli tuskaa mullekin...

No et sä ainakaan näytä kuulantyöntäjältä!

e. Niin ja kyllähän bodaus, kuten kaikki muukin on ihan turhaa musiikkiin verratuna. Sorry, no bonus.

Tätä punaisen maidon, voin, kerman ja juuston määrää. Itse tehtyä lasagnea ja mansikka-mustikkarahkaa :kuola:

Sinä syntinen nainen! Eksä oo kattonu Juttaa?! Nimim. Lettuja kermavaahdolla, couscouskanajuustomättöä, irtokarkkia...

Sinä syntinen nainen! Eksä oo kattonu Juttaa?! Nimim. Lettuja kermavaahdolla, couscouskanajuustomättöä, irtokarkkia...

Toki olen. Se on se ohjelma jota katson suklaata syöden :) punanen maito ja kaikenlaiset kermat on iloinen asia. Ja voi. Voi voi. Lettuja vois joku päivä muuten paistaa. Voissa paistan. Sitten hillua ja kermavaahtua. Tuliskohan joku tuhoamisavuksi?

Itellä riisiä, 10% jauhelihaa ja vihanneksia. Vettä. Ei voi ees ajatella tommosia safkoja, lihomata.

Good luck chuckia katon boxilta.

Vuotaa kolmatta kertaa kahden päivän sisään verta nenästä, joka kerta samasta sieraimesta niinkuin aina ennenkin, pitäiskö käydä poltattamassa se suoni, kun sitä verta tulee aina puolisen tuntia aika kovaan tahtiin ennenku hyytyy ?

Toki olen. Se on se ohjelma jota katson suklaata syöden :) punanen maito ja kaikenlaiset kermat on iloinen asia. Ja voi. Voi voi. Lettuja vois joku päivä muuten paistaa. Voissa paistan. Sitten hillua ja kermavaahtua. Tuliskohan joku tuhoamisavuksi?

Mitä jos paistais vaan toiselta puolelta, löis täytteet sisään, kääris paketiksi ja viskais vielä rasvakeittimeen?

Oikein. Kermalla pelastaa monta safkaa. Ja pekonilla. 90% safkoista, joita teen, sisältää molempia ainesosia.

Ei niitä kerralla hotkasta. Mää tykkään jättää aina pari seuraavallekin päivälle. En tiedä miks, mut letut maistuu paremmalta kun ovat viettäneet yhen yön jääkaapissa.. Patleetti tykkää päivän vanhoista letuista.

Jahas, solis Putouspäivä, tarviikohan tänään kuinka pahasti tylsistyä?

Mää mihkään matkamessuille jaksa huomenna lähteä ajeleen. Josko pitäisi lepposan vapaapäivän ja paistaisi vaikka lettuja kun ne ny näyttää olevan IN :) . Taikka sitten pannaria...

punanen maito ja kaikenlaiset kermat on iloinen asia. Ja voi. Voi voi. Lettuja vois joku päivä muuten paistaa. Voissa paistan. Sitten hillua ja kermavaahtua. Tuliskohan joku tuhoamisavuksi?

Täältäkin ääni tuolle. Oon onnellinen siitä, että mulla on sellainen aineenvaihdunta, joka käyttää rasvaa energiana eikä turhaan varastoi sitä. Saa ihan rauhassa käyttää voita ja kermaa ja punasta maitua. Mää paistan huomenna lättyjä aamupalaks... :kuola:

Kalja on hyvää!

Back
Ylös Bottom