Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanoisinko 235km noin kolmessa sekunnissa. Vähä ripeempää touhua meillä.

Sanoisinko 235km noin kolmessa sekunnissa. Vähä ripeempää touhua meillä.

??? Taas tipuin ihan täysin, käytkö tekemässä vanhustenhuollon kotikäyntejä avaruusmopolla?

En tee kotikäyntejä, paitsi tosi harvoin. Ja mun "asiakkaat" ei oo vanhuksia.

Tänään olisi tarkoitus juhlia kahta ikääntyvää ystävää, muutenkin ollut kohtalaisen erinomainen päivä :dance:

Vitun kännykkä saatana. Ei tunnista muistikorttia, sekoilee, ei lähetä viestejä jne, saatanan kiusankappale joka pilaa aivan kaiken....

Vitun kännykkä saatana. Ei tunnista muistikorttia, sekoilee, ei lähetä viestejä jne, saatanan kiusankappale joka pilaa aivan kaiken....

Mikä luuri kyseessä? Itelläki joskus kännykkä vittuilee, mut kyseessä onkin 3 vuotta vanha sony ericsson W302

Spagettia ja jauhelihaa ei voi syödä sivistyneesti olen huomannu. Heti kun pistää pärstän lähelle lautasta(ettei roisku), niin joku demoni ottaa vallan ja lapioi tajutonta tahtia posket täyteen tuota herkkua. Treffeillä no-no. Jos mie oisin kulkuri, niin luultavasti mouskuttasin kaunottaren pään siinä samalla.

Ooooh, ruumiita Heurekassa. Sinnehän on pakko mennä. Vois viedä kurittomat kakaratkin.

Mitä, naapurissa ruumiita? Sinne!

- - - Updated - - -

Spagettia ja jauhelihaa ei voi syödä sivistyneesti olen huomannu. Heti kun pistää pärstän lähelle lautasta(ettei roisku), niin joku demoni ottaa vallan ja lapioi tajutonta tahtia posket täyteen tuota herkkua. Treffeillä no-no. Jos mie oisin kulkuri, niin luultavasti mouskuttasin kaunottaren pään siinä samalla.

Sä tarttet sellasen spagetinsyönnin peruskurssin tai -manauksen ihan selkeesti, että spagettidemoni ei ota valtaa.

Back
Ylös Bottom