Onneksi löytyy vielä naisia jotka eivät jokaiseen hömpötykseen lähe mukaan.
Joo. Tykkään näyttää omalta rumalta itseltäni herätessäni.
...ei ole, mutta kuulin että Allah on.
Valehtelet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi löytyy vielä naisia jotka eivät jokaiseen hömpötykseen lähe mukaan.
...ei ole, mutta kuulin että Allah on.
Sulla on vaan sellanen neanderthaalin kulmakatse. ;)
Varmaan ihan oikeassa käsityksessä, kämppis on nimittäin parin päivän pakkaslenkkeilyn jälkeen flunssassa :D
Mihin tollasia ees tarvitsee, kun eikös telkkarissa mainostettavilla Maskaroilla ja vastaavilla saa samanmoiset. Ja vieläpä yhdellä vedolla!
Miksi sulla on univaikeuksia? Oli viimeviikollaki!
^Ainaki toi sun avattaren kalju aurinko näyttäis pitävän silmiä kiinni.

Joskus vaan vaikeat asiat kasaantuvat päällekkäin.
^^Höhö, kuuluuko perusjampan osata purkaa ja kasata puuterirasia? Voin tunnustaa että en oo ikinä edes pitäny kädes sellasta kaspitusta eli hyvin vieras olis ainaki mulle.
Kuvastakoon sitä, että elämä on menny vähän mullinmallin.
Mutta viikonloppu!![]()
Oot rakastunut:haart:?
Onneks musta ei ikinä tullu insinööriä.
Otan tästä viikonlopusta kyllä kaiken irti, ku sain nii paskoja uutisia eilen postitse (lääkäriltä). Kävin jo hierojalla ja se vähä teippas mun olkapäätäki samalla. Lounaaksi tein broilerin rintafileen salaattipedillä ja leipäjuustolla...mmmmh
Nyt pitäski siivoilla ja salillaki vois tänään taas käydä ku eilen oli lepiä.Tämä. Ja vaikka olisikin rahaa niin keksisin kyllä jotain muuta käyttöä sille summalle. Ja sekin että mulla on ihan ok ripset muutenkin ja noissa menisi se raha hukkaankin. Ekat treenit ja ripset olisivat mennyttä. Sepä vasta kettua ketuttaisi.Mä oon kyllä niin saita, että en pystyisi laittamaan rahaa ripsien tai hiusten tai muiden karvojen pidennykseen.
Mie oon rakastunu, on tää ihanaa. En malttais pitää näppejäni erossa tosta uudesta rakkaasta, enkä voi käsittää, kuinka herkkä se on kosketukselleni. Voin tuntea sen värähtelyn lantiotani vasten, kun koskettelen sitä aistikkaasti sormillani. Se ääntelee kauniisti - herkkyyttä uhkuen - mutta muuttuen otteiden ronskistuessa voimakasääniseksi, huutaen jokaisen vedon seurauksena niin rajusti, että naapurit kuulevat sen seinien läpi.
Ah, vapaapäiväOtan tästä viikonlopusta kyllä kaiken irti, ku sain nii paskoja uutisia eilen postitse (lääkäriltä).