Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Trike ehdottomasti. Minkälainen?
Punainen valkoisilla renkailla.

Hah, meni tasan sekunti et muistin tän.. :D
Hehee :D

Katsokaa, ajan ilman päätä!
Taitolaji :lol2:

kolmipyora.webp

Huomenta! Onneksi pösö oli lämpiämässä aamuneljästä asti, muuten ei olisi takuulla lähtenyt käyntiin. Nyt kaurapuuroa ja kananmunia naamariin!

Mun kiesi hyytyi keskiviikkona salin parkkikselle, ei käyntii sitte millään kikkailulla. Lisäksi oli lävähtäny parkkisakko :D Kerrankin vakuutusyhtiöstä oli jotain hyötyä ja lupasivat kustantaa hinauksen korjaamolle. Falck halusi ensin laittaa mekaanikon katsomaan autoa, se ihmetteli vähän aikaa kokeillen muutamaa juttua. Sitte otti tomerana kumilekan ja paukutti muutaman kerran bensatankin pohjaa -> ekalla käyntiin. Toki keskiviikkona missasin keikankin Nosturissa tämän takia. Mitähän kivaa perjantai tuo tullessaan? :E

Voisin muuttaa lappiin talveks. Siellä -28 °C ei tuntunut missään ja oli ihan sopiva hiihtokeli, mut täällä etelässä tuntuu et siittiöt jäätyy kun kävelee 500 metrin matkan kotoa salille.

Jos tästä päivästä selviää niin oon voittaja! :dance:

Olin juuri kuulevinani radiosta, että ripsien pidennykset alkaa poistua muodista. Hienoa!

Onneksi löytyy vielä naisia jotka eivät jokaiseen hömpötykseen lähe mukaan.

Yllättääkö sinua se, että nämä naiset löytyvät pakkikselta? :D

:piis: ;)

Yllättääkö sinua se, että nämä naiset löytyvät pakkikselta? :D

:piis: ;)

Yllätysyllätys, tälläkertaa ei yllättänyt. Olen nimittäin havainnut joidenkin pakkisnaisten rehellisesti tunnustaneen omistavanta muoviripset.

Juu ei ripsipidennyksiä. Omatkin räpsyttimet tökkii joka paikkaan ja taivutettuina yltää melkeen kulmakarvoihin. Joskus oli kevyt tuuhennos kun kaverin piti harjotella. Sen kyllä kesti kun ei sitä tavaraa niin paljon ollu.

Juu ei ripsipidennyksiä. Omatkin räpsyttimet tökkii joka paikkaan ja taivutettuina yltää melkeen kulmakarvoihin. Joskus oli kevyt tuuhennos kun kaverin piti harjotella. Sen kyllä kesti kun ei sitä tavaraa niin paljon ollu.

Sulla on vaan sellanen neanderthaalin kulmakatse. ;)

Oho. Mä taas oon ollu siinä käsityksessä, että ei tekis niin hyvää. Tai eihän nyt kevyessä lenkissä pahemmin haittaa, mutta mitään kovaa rääkkiä en kyllä enää yli parinkympin pakkasella lähtis tekemään.

Varmaan ihan oikeassa käsityksessä, kämppis on nimittäin parin päivän pakkaslenkkeilyn jälkeen flunssassa :D

Back
Ylös Bottom