Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Selasinpa tuossa kahvia juodessa aamun lehden läpi. Eräs juttu käsitteli jotain perus-perhettä, josta annettiin lehtijutussa kyllä hiukan typerä kuva. Meillä harrastetaan sitä ja tätä, meillä lapset eivät notku kaupungilla, meillä lapset eivät istu tietokoneella, meillä lapset säästävät kaikki ylimääräiset rahat lippaaseen... :face:

Mun lähikauppa on vaan Jumbon Prisma.. ei kovin pieni, onneksi on lähistölle avattu semmonen pikavisiitin mahdollistava alepa. Sieltä vaan on usein rahkat loppu, miksiköhän..

Se on kyllä kovin ärsyttävää kun rahkat on loppu; jouduin eilen ostamaan jotain profeel-hömppärahkaa ja lahjoitin sen sitten nälkäisemmälle työkaverille, sydäntä lämmittävä teko totesi asiakas. Ja se ei edes tiennyt, että tämä kollega oli hetkeä aiemmin sanonut, ettei miesten ole yhtään sen vähemmän vaarallista kutsua kotiinsa naisia kuin toisinpäin, koska jos hän esim kutsuisi mut, niin mä voisin helposti hakata sen, koska se on niin pieni kaveri. En edes lounasta saanut sitten syödä itse, kun toinen kollega sanoi että otan vähän sun piirakasta, et ikinä jaksa syödä tota kaikkea:jahas: No okei, en jaksanut, mutta noin periaatteessa mun lounaaseen ei kajota.

Meikäläisen lähikaupasta on Pirkan rahka ollut loppu jo kauan. Esitin suloisimman koiranpentuilmeeni, jonka johdosta kiltti kassatäti heltyi ja lupasi katsoa, että onko jotain häikkää tuon rahkan kanssa, kun sitä ei ole pitkään aikaan ollut.

1434675971_a17722cc46.jpg

Mä laitan rai juustoa. Mutta mä ny en ookkaa teidän veroinen gulinar nisti.

Mulla on kyl aika rankat unenlahjat. Menin eilen 22.30 aikoihin unille ja nyt aukes silmät.

Kyllähän sitä mies ny 15tuntia nukkuu!

Eiku sulla tuli enemmmä? En osaa laskea. Isinöörit, auttakaa.

17?

Viikonloppu alko, sekä nyt ei tarvi mennä kuuteen viikkoon kouluun, sen sijaan palkatonta työntekoa. Mut toisaalta ihan kiva olla hetken pois koulusta.

Kyl mä tota maria kuseniinarikhartsonia tuuppaisin. Hajuakaa mistä se puhuu telkkarissa mut ei kai sil oo välii. On toi ripsaki aika joo joo heh....

Kyllähän sitä mies ny 15tuntia nukkuu!

Eiku sulla tuli enemmmä? En osaa laskea. Isinöörit, auttakaa.

17?

17 tuntia joo. Pakko myöntää että yllätyin vähän itsekin kun heräsin ja tsekkasin pihalle että, nonii siel rupee valostuu pikkuhiljaa. Sit öögas klockkaa ja se olkii jo puol nelejä. Röh

RINTINTIIIIN JA RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä meidän kääpiömäykky rakastui tänään, tanskandoggiin :D Olipahan hulvaton näky. Pakko myöntää että nostan tuolle koiralle hattua, itse nimittäin olisin vähintäänkin paskahalvauksen partaalla mikäli moinen retale tulisi iholle. Korkeutta sillä kun oli vyötärööni asti :rolleyes:

RINTINTIIIIN JA RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ!

Hatebreed - Put It To The Torch

Katsos, Hatebreedin olenkin unohtanut vuosien varrella. Olen kuunnellut sitä joskus yli 8 vuotta sitten, mutta siltä on edelleen pirun kova tuo biisi I Will Be Heard.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom