Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa kaikille tasapuolisesti :)

Sorvin ääressä taas. Sommar - hyvä vaan ;)

- - - Updated - - -

Se ois taas peliauki kaikille työvuorolaisille, töiden vältttelijöille, unettomille ja muillekki pervoille ja netti addikteille :)

Ei päästy sun kanssa sun palkasta yksimielisyyteen. Mut olitkin aika surkeaa seuraa viime yönä. :D

Iltaa kaikille tasapuolisesti :)

Sorvin ääressä taas. Sommar - hyvä vaan ;)

- - - Updated - - -

Ei päästy sun kanssa sun palkasta yksimielisyyteen. Mut olitkin aika surkeaa seuraa viime yönä. :D
Näin kävi, sainki unta ni ei tarvinnu kukkua <3 Se oli ihaninta ikinä ku sai siihen 06 saakka uneksia jostai ja jottai

Mä näin vauhdikasta unta ja ku puhelinherätys pärähti illalla, ensimmäinen ajatus oli vielä uneen jäänyt; "eikö ne vittu osaa ite sitä selvittää, tarvii soittaa mulle ja herättää kesken unien ku saisin vielä nukkua?!" Oli aikamoinen yllätys huomata, ett kyseessä oli oikea herätys oikeaan aikaan. :D

Mä näin vauhdikasta unta ja ku puhelinherätys pärähti illalla, ensimmäinen ajatus oli vielä uneen jäänyt; "eikö ne vittu osaa ite sitä selvittää, tarvii soittaa mulle ja herättää kesken unien ku saisin vielä nukkua?!" Oli aikamoinen yllätys huomata, ett kyseessä oli oikea herätys oikeaan aikaan. :D

Pheimpia on sellaset unet joita haluis jatkaa muttei enää pääse mukaan siihen uneen :(

Mä en ehtiny ees nukkua päikkäreitä, kun piti pilatekseen ja salille. Viime yön viimeset tunnit oli kyllä jotain niiiiiiin kamalaa..

Pheimpia on sellaset unet joita haluis jatkaa muttei enää pääse mukaan siihen uneen :(
Joistain unista ei haluis herätä ollenkaan, mut välillä on kiva, miten se hyvä fiilis pysyy koko päivän. Ja kaikki vaan yhden unen takia. :D

On se elämä surkeaa. Rahan perässä me kaikki joudumma juoksemaan...
Raha pyörittää maailmaa ja raha tekee onnelliseksi, vaikka toiset muuta väittäisivätkin.

voi teitä työnsankareita <3 On se hyvä että joku jaksaa yrittää

- - - Updated - - -

Raha pyörittää maailmaa ja raha tekee onnelliseksi, vaikka toiset muuta väittäisivätkin.
Lisäisin tohon sen vielä et se mitä sillä rahalla saa ja miten sen käyttää. Kokemukset ja elämykset usein vaatii just sit'ä itseänsä eli plataa, kyhnyä, egee, hintaa, pitoa, rahhoo, tuohta eskoo, mummoo jne
Mut sitä en ymmärrä et vaan sen vuoksi tehdää sitä et saadaan rahaa. Sillä ei ole mulle mitään merkitystä. Mukaan et kuitenkaan saa mitään ja mielummin kaikki pitäiski tuhlaa mitä tienaat

En mä usko, että raha tekee onnelliseksi. Vaan se mitä sillä rahalla saa. Enkä nyt siis tarkoita mitän krääsää. Vaan rahalla saa esim lisääntyvää vapaa-aikaa, jonka voi käyttää matkusteluun, hierottavaksi olemiseen, kavereiden tapaamiseen, harrastuksiin jne jne.

Joo, siis ei varmaan se ison rahakasan omistaminen itsessään tee onnelliseksi, mutta sen rahan myötä saa asioita, jotka tekee onnelliseksi. Oli ne elämyksiä, matkoja, ruokaa, kattoa pään päälle. Mut ainaki tekee perusonnelliseksi se, että tiedän rahaa olevan niin paljon, että voin huolettaa elää nykyisenkaltaista elämää. Ei tarvitse huolehtia, riittääkö raha asumiseen ja ruokaan, pitääkö jostain aina tinkiä, jotta loppukuustakin on hyvä olla.

Joo, siis ei varmaan se ison rahakasan omistaminen itsessään tee onnelliseksi, mutta sen rahan myötä saa asioita, jotka tekee onnelliseksi. Oli ne elämyksiä, matkoja, ruokaa, kattoa pään päälle. Mut ainaki tekee perusonnelliseksi se, että tiedän rahaa olevan niin paljon, että voin huolettaa elää nykyisenkaltaista elämää. Ei tarvitse huolehtia, riittääkö raha asumiseen ja ruokaan, pitääkö jostain aina tinkiä, jotta loppukuustakin on hyvä olla.

Kyl! Just sitä ajoin takaa.

jos sille ei tuu sokeeks ku mikään ei enää riitä. Tyytyväisyys on enemmänki taito ku itsestään selvyys.

Mulla laiskuus iskee vastaan ennenku sokeus. Arvostan ihan liikaa vapaa-aikaani, silloin ku sitä sattuu olemaan. En kiellä, ettenkö haaveilis lottovoitosta ja sen mukana tuomista miljoonista, mutta kovin realistisena en sen toteutumista pidä. Toki lottoan aina silloin tällöin, pienillä summilla. Joskus onnistaa, useimmiten ei. Aina pitää kuitenkin haaveilla paremmasta, jotta näkee ne oman elämän epäkohdat ja voi puuttua niihin, joita voi itse parantaa.

Samaa mieltä. Hirveästi ärsyttää ihmiset (esim ex), jotka koko ajan jankuttaa, että "sittenkun mä voitan lotossa..." Ei se lottovoiton uupuminen oo este sille, ettei jotain vois tehdä tai hankkia, paitsi no ehkä jonkun asunnon tms. Mun elämää ei oo mitenkään rajoittanut se, että en nyt satu olemaan rikas tai rikkaasta perheestä. Raha-asiat on kuitenkin aika pitkälti järjestelykysymys ja esim viime vuonna sain järjestettyä asiat niin, että pääsin 4x reissuun ulkomaille, koska tykkään matkustelusta. En saanut ostettua kyllä niin monia uusia kenkiä kuin olisin halunnut, mut se on se järjestelykysymys !

Ksiina, eikö niiden lähisukulaisten pitäis olla jo tottuneita? Mulla ainaki kaikki ymmärtää, eivät ehkä halua olla tekemisissä mun kanssa tai julkisesti myöntää tuntevansa (saati olevansa sukua...), mutta sitten löytyy niitä yhtä kaheleita sukulaisia, joiden kanssa sujuu hyvin. :D

Back
Ylös Bottom