Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niistä ei näe niin helposti painajaisia ;)

Mä oon tullu siihen päätökseen että se on aivan sama mitä mä katton, silti nään ne unet mitä pääkoppa on suunnitellu :lol2: Jos olisin AIVAN VARMA että KUKAAN MUU PAITSI MINÄ ei pääsis lukee mun unipäiväkirjaa ni voisin kirjottaa sellasta :P Sellasia unia välillä että huhhuh..

Mut animaatioista voi seurata muuta ikävää. Mä olen Liisa Ihmemaassa-piirretyn takia leikannut vahingossa saksilla nenääni.

Mut animaatioista voi seurata muuta ikävää. Mä olen Liisa Ihmemaassa-piirretyn takia leikannut vahingossa saksilla nenääni.

Mitenkää siinä onnistuit??

- - - Updated - - -

Mä oon tullu siihen päätökseen että se on aivan sama mitä mä katton, silti nään ne unet mitä pääkoppa on suunnitellu :lol2: Jos olisin AIVAN VARMA että KUKAAN MUU PAITSI MINÄ ei pääsis lukee mun unipäiväkirjaa ni voisin kirjottaa sellasta :P Sellasia unia välillä että huhhuh..

Se on oikeesti ihan hauskaa kun muistaa ihan selkeesti unet mitä on viime yönä nähnyt. Aivan skitsojakin juttuja näkee ja sellaisia mitä ei kehtais myöntää edes parhaalle kaverille. Unet on häröjä..

Mitenkää siinä onnistuit??
Yritin matkia sitä jänistä, joka leikkas korvillaan teepannusta tulevan teen, ja leikata suusta tulevani puheen. Sakset oli kuitenki vinossa, joten ku nappasin ne kiinni, nenän keskiosa jäi ikävästi väliin. En muista muita kertoja, ku ois tuntunu niin pitkään niin ikävältä. Mut en oo sen jälkeen yrittäny leikellä puhettani saksilla. :D

Unet on häröjä..

Joo, onhan ne.. :D

En melkein koskaan muistanut unia kunnes parivuotta sitten aloin pikkuhiljaa miettimään niitä heti aamusti kun kävelee kouluun/jos istuu koneella jne., siten alkanut muistamaan niitä myös paremmin. Pitkin päivää miettii niitä jne. Väliin tulee hauskoja tunteita, jos esim. unessa oli karhu ja joku kaveri sanoo "karhu"/kattoo videoo karhusta ni välähtää mieleen unen se osa mitä en aamulla enään muistanut. Jänniä nää unihommat.

Yritin matkia sitä jänistä, joka leikkas korvillaan teepannusta tulevan teen, ja leikata suusta tulevani puheen. Sakset oli kuitenki vinossa, joten ku nappasin ne kiinni, nenän keskiosa jäi ikävästi väliin. En muista muita kertoja, ku ois tuntunu niin pitkään niin ikävältä. Mut en oo sen jälkeen yrittäny leikellä puhettani saksilla. :D

HAHAh. No, jos sua yhtään lohduttaa, niin mä kokeilin pienenä mahtuuko 10penninen mun nenään. Mahtui se, mut ulos se ei enää kovin helposti tullut.

Ephe, älä yhtään läpsyttele sitä ottaas siellä! Lapsena pitää tehdä kaikkea tyhmää, että oppii.

HAHAh. No, jos sua yhtään lohduttaa, niin mä kokeilin pienenä mahtuuko 10penninen mun nenään. Mahtui se, mut ulos se ei enää kovin helposti tullut.
Se on aika mielenkiintoista, miten samasta reiästä eri suuntiin kulkee eri tavalla. Sisään aina helpommi ja ulos huonommin. Selvä salaliitto siinäkin takana!

Olipas maittava kookos-kanakeitto. Menihän siinä varmaan 15 sekuntia kun sen söi.. :jahas: Onneksi on olutta.

Kaipa sitä vois jatkaa pelihommia.

Joo, onhan ne.. :D

En melkein koskaan muistanut unia kunnes parivuotta sitten aloin pikkuhiljaa miettimään niitä heti aamusti kun kävelee kouluun/jos istuu koneella jne., siten alkanut muistamaan niitä myös paremmin. Pitkin päivää miettii niitä jne. Väliin tulee hauskoja tunteita, jos esim. unessa oli karhu ja joku kaveri sanoo "karhu"/kattoo videoo karhusta ni välähtää mieleen unen se osa mitä en aamulla enään muistanut. Jänniä nää unihommat.

Yllättävän nopeesti ne unet oppii muistamaan. Sen jälkeen kun opettelin ko taidon, mulla on alkanut unessa paikat, joissa en oo koskaan käynyt, toistumaan. Saatan siis vierailla useana yönä samassa paikassa, eri unissa ja ihan jossain tuntemattomassa paikassa. Vielä en oo oppinut jatkamaan unta siitä mihin se jäi, mutta sitkeästi harjoittelen..

- - - Updated - - -

Ephe, älä yhtään läpsyttele sitä ottaas siellä! Lapsena pitää tehdä kaikkea tyhmää, että oppii.

Se on aika mielenkiintoista, miten samasta reiästä eri suuntiin kulkee eri tavalla. Sisään aina helpommi ja ulos huonommin. Selvä salaliitto siinäkin takana!

Nii in :D

- - - Updated - - -

On meilläkin ihanan järkeviä asiakkaita aina välillä.

Yhteydenotot tyyliä:

Kissa ei näy, mutta koira, jne.

Mitäköhän sitten tuohon vastais.. (sanojen kissa ja koira tilalle tulee jotain alaan liittyviä sanoja, mutta ei se lause siitä silti kovin aukene..)

Yllättävän nopeesti ne unet oppii muistamaan. Sen jälkeen kun opettelin ko taidon, mulla on alkanut unessa paikat, joissa en oo koskaan käynyt, toistumaan. Saatan siis vierailla useana yönä samassa paikassa, eri unissa ja ihan jossain tuntemattomassa paikassa. Vielä en oo oppinut jatkamaan unta siitä mihin se jäi, mutta sitkeästi harjoittelen..

Ittelle käy usein niin että jos olen vaikka koulussa (unessa siis olen koulussa) ja herään, sitten kun taas nukahdan niin pääsen jatkamaan unta samasta paikasta. Eli sieltä missä olin ennekuin heräsin. Jännä juttu sekin.

Saan vielä usein unihalvauksia jos olen jossakin muualla kuin omassa sängyssä (viimeksi kun olin mummollani käymässä ja nukahdin lepotuoliin, silmät auki katselin telkkaria enkä pystynyt liikkumaan :lol2:), niissäkin oppii yllättävän nopeasti liikkumaan, kun sen tekniikan oppii. Ainoa mitä en ole oppinut vielä ja minkä haluaisin oppia on se, että pääsisin itse hallitsemaan unta.

Unihalvaus. Kuulostaa ihan pikkuriikkisen friikiltä. :)

Joissain tilanteissa unen hallitseminen on tosi helppoa, mut se onnistuu lähinnä vain silloinkun on melkein hereillä. Tosin sen jälkeen yleensä nukahtaa kunnolla uudestaan ja sit se kontrollikin katoaa. Jollainkun sitä unen hallitsemista vois opetella niin olis ihan jees.

Unihalvaus. Kuulostaa ihan pikkuriikkisen friikiltä. :)

Joissain tilanteissa unen hallitseminen on tosi helppoa, mut se onnistuu lähinnä vain silloinkun on melkein hereillä. Tosin sen jälkeen yleensä nukahtaa kunnolla uudestaan ja sit se kontrollikin katoaa. Jollainkun sitä unen hallitsemista vois opetella niin olis ihan jees.

Eihän se kovin friikkiä oo :P Täälläkin on siitä keskustelua: http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/43285-unihalvaus/

Itsekin olen huomannut että silloin kun pystyy tekemään unissa mitä lystää niin silloin on melkein hereillä ja tajuaa vain ajattelevansa eikä olevansa unessa.

Voe hittolainen ku näistä pitäis joku tieteellinen kirja kirjottaa, kyllä menis hankalaks :D

Varmaan tästä se pääsee valoilleen kun meen nukkumaan kolmen tunnin päästä. Siellä se punoo juoniaan, hieroo känsäisiä käsiään yhteen ja hihittelee möreästi.. spooky.

- - - Updated - - -

Mä oon ollu aika huono seuralainen. :( Onneks en sentään palkkaa vaatinu, sinne ois kaivoo menny neki rahat. :D

Niimpä! :) No, ei ole liian myöhäistä liittyä pask..unihalvauskeskusteluun.

Mä en oo kokenu unihalvauksia, mut sit vauhdikkaita, sairaita ja mielenkiintoisia unia senkin edestä. On kaikennäköistä asetta käytetty, listitty enemmän ja vähemmän porukkaa, seikkailtu karkkimassa, lennetty pitkin maita ja mantuja ja jonkin verran myös tehty taikoja. Kuolleet asukkaat (töistä) käy aina välillä piipahtamassa unissa, tuovat ilmeisesti terveisiä tuonpuoleisesta.

Mitään hyviä ideoita liman irrotamiseen kurkusta? Jonkinsortin poppakonsteja siis. Yskiminen ei tuota tulosta :jahas:

Back
Ylös Bottom