Ei liian hottia! :D Sellaista sopivaa ja kivaa, nautinnollista lämpöö.![]()
Mutta sitte ei voi harrastaa ku makoilua ku on vaan vähä lämpöä. Onko se kivaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei liian hottia! :D Sellaista sopivaa ja kivaa, nautinnollista lämpöö.![]()
Liikkuisit sinäkin edes joskus niin lähtis veri kiertämään.
Mutta sitte ei voi harrastaa ku makoilua ku on vaan vähä lämpöä. Onko se kivaa?
:lol2: :lol2: :lol2: Mää sulle liikkumiset ownaan.
Äläs sano :D ...työskentelen suhteellisen miesvaltaisessa työyhteisössä ja kyllä miehet huomaa uudet jutut, ainakin jotkut siis. Ostin uudet farkut (lähes samanlaiset kuin edeltävät, mutta hiukan eri värisävyä) ja ekana päivänä kun ne oli jalassa eräs miespuolinen työkaveri kommentoi "onko sulla uudet farkut?" ja "ei tuollaisia virikkeitä saa tuoda töihin" :D
Lisäksi muutin tässä muutama viikko takaperin kahden miehen kanssa samaan huoneeseen (niin, edelleen siellä töissä siis) ja etteikö miehet juoruilis tai puhuis pahaa selän takana, hmm
Minä viihdyn kyllä miesten kanssa työskennellessä ihan mainiosti, en edes kaipaa mitään muotikeskusteluja koska en ole millään tavalla muotitietoinen ja olen vielä äärimmäisen huono ostamaan vaikka kenkiä...en siis mahdollisesti huomaa niitä uusia kenkiä muillakaan. Lisäksi miehet aina kommentoi auliisti mahdollisiin autohuoliin tai -kysymyksiin![]()
Kyllä nyt elämäntavat prakaa kun jatkuvasti palelee. Mulla taas ei ole mitään probleemia.
Yleensä oon sulaa laavaa. :DKuka jatkuvasta on puhunu?Yleensä oon sulaa laavaa. :D
Lähes päivittäinhän Daiinan paleluista saa lukea.

Laita sormet "sinne".
Mihinhän erinäisiin paikkoihin sitä voiskaan laittaa näpit lämpenemään...Jos mulle sanoit, niin olen kyllä lämmittämisen ammattilainen. Mummi oli nimittäin erittäin tyytyväinen pinkkiin Iloisen mummin lämpötyynyyn ja pinkkeihin lämmitettäviin tossuihin. :haart:

Tuo mulle lämpöö.
Sormet kalikkana... :jahas:
Jos mulle sanoit, niin olen kyllä lämmittämisen ammattilainen. Mummi oli nimittäin erittäin tyytyväinen pinkkiin Iloisen mummin lämpötyynyyn ja pinkkeihin lämmitettäviin tossuihin. :haart:
Kiva, että muistat kaiken. :haart: Muistiota tarvii aina ku ei meinaa oma pääkoppa riittää ku tarpeeksi alkaa jäätyä.![]()
Tottakai mä muistan kaiken. Örgh

Tuli muuten hommattua piilarit, yllätyin positiivesti! Eipä ole paha pistää päälle tai ottaa pois, ja kun niitä pitää on kuin ei silmässä mitään oliskaa. Nyt näkee taas paremmin, jospa sitä vaik koulussaki nyt pystyis panostaa ku näkee taululle :hyvä:

Naisten vikaa?![]()
Mulla on aivan helvetinmoinen herne nenässä, eikä se lähde sieltä pois.
Aivan sama vaiva. Epäilen melonia.
Melonia?
Itellä tuo nyt vaan johtuu omasta asennevammasta, tulee sitten räjähdeltyä muille ihmisille ja se harmittaa. :(
Niin, se on sellainen vanhan kansan sanonta että on meloni nenässä jos oikein ottaa päähän.