Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yks kerran kokeili miun pakaraa ja totes, että hän ei tähän tän enempää koske. Oli kai jo sillon niin jumissa, että ois melko urakka ollu. Tuosta on aikaa sellanen 7-8 vuotta joten edelleen ollaan jumissa ja varmaan about enemmän vielä :D

Mun ajoittaisilla lantio-ongelmilla tuntuu olevan jossain määrin suora kytkös pakarajumeihin...

Näin minullekin eilen aika jyrkän vihjailevaan sävyyn väitettiin, että mahdollisesti voisi olla yhteyttä... :rolleyes:

Mulla valtaosan elämästäni jatkuneet "virhe"asennot lantiossa aiheuttaa sen, että vaikka nyt miehen pitäisi alkaa olla suora, niin pienetkin jumit vetää miestä vanhoihin asentoihin ja saa aikaan samoja vaivoja. Lieviä lantiokipuja, alaselkätuntemuksia (ei rankaan, vaan sivummalle) ja eritoten polviropleemia.

Missä te noita kropan vääristymiä ootte käyny toteemassa? Olis kiva itekin käydä edes saamassa varmuus onko jokin pielessä.. Nimittäin tuntuu että toinen puoli kehittyy paremmi ku toinen.

Toki työympäristöjä on erilaisia, mutta niissä naisvaltaisissa työpaikoissa, missä olen ollut, on tuo yksinäisen miehen asema aika raskas. Niin kauan sitä sietää, kun ei tarvitse sanoa mitään mielipidettä noihin, mutta jossain vaiheessa tulee "mitä mieltä sinä olet?"-kysymys, johon pitäisi osata vastata mahdollisimman neutraalisti.

Ai, no yksinäisen naisen asema on yleensä ihan okei, kun en muusta niin tiedä ja ainakaan täällä ei juoruta selän takana eikä ikinä puhuta pahaa toisista. Mutta aina ei oo noihin armeijajuttuihin mitään sanottavaa. On täällä yksi nainen välillä, mutta se ei käy syömässä. Niin, ja ainakin voi olla varma että jos on uudet kengät tai uudet hiukset niin kukaan ei huomaa:D

Missä te noita kropan vääristymiä ootte käyny toteemassa? Olis kiva itekin käydä edes saamassa varmuus onko jokin pielessä.. Nimittäin tuntuu että toinen puoli kehittyy paremmi ku toinen.

Mulla ainakin lantion kallistumisen eteen huomasi ihan peilistä, kunhan ymmärsi viimein katsoa. Vinkkejä kävin hakemassa tuolta http://www.kuntonetti.org/. Ensin netin välityksellä noita harjoitteita ja kerran paikan päällä.

Niin, ja ainakin voi olla varma että jos on uudet kengät tai uudet hiukset niin kukaan ei huomaa:D

Oletko tehnyt testejä tai kokeiluja tuolla? Siis esimerkiksi jos heität jollekin miehelle puskista "Huomaatko mitään uutta?", niin seurustelevalle miehelle tulee sellainen paniikinsekainen ilme, ja nopeana reaktiona "uusi tukka...?", samalla kun ilmeeksi naamalle tulee "toivottavasti osuin oikeaan".

Oletko tehnyt testejä tai kokeiluja tuolla? Siis esimerkiksi jos heität jollekin miehelle puskista "Huomaatko mitään uutta?", niin seurustelevalle miehelle tulee sellainen paniikinsekainen ilme, ja nopeana reaktiona "uusi tukka...?", samalla kun ilmeeksi naamalle tulee "toivottavasti osuin oikeaan".

No en ole jaksanut, varmaan ne ajattelisi että olen lopullisesti tärähtänyt; kerran mainostin etukäteen että olen menossa kampaajalle, niin seuraavana päivänä ne käänteli ja väänteli mun hiuksia ja sanoi että eihän näille mitään ole tapahtunut, ihan samanlaiset kuin eilenkin. :jahas: Yksi on kyllä tosin niin tarkka, että se voi kysyä vaikka että ootko huomannut että sulla on toi hiusjuttu huonosti:D Tai onpa korkeat korot, miten voit kävellä noilla. Mutta epäilen että se on puoliksi nainen.

Kuka helvetin raijan koslin

Ihmettelin ihan samaa, kun siitä joristiin tänään radiossa.

Hirvee bling bling, mutta kyllä tästä ainakin merkki pitäis tunnistaa.

4985d9a798148.webp

Jalkatreeni tauon jälkeen.. Ei hyvä. 3 sarjaa hackia ja yks askelkyykkyä kiin jalat niin tukossa, ettei ilman painoja kyykkyyn pääse. Ei ole varmaan koskaan tuntunut 20m kävelymatka niin pitkältä kun äsken autolle..

Kylläpä alkoi aurinkoisesti tämäkin aamu :jahas: Olin saanut kasvoille levittämästäni voiteesta rajun allergisen reaktion, joten aamu alkoi päivystyksen odotushuoneessa. Herättyäni silmät olivat nimittäin muurautuneet lähes umpeen, lisäksi iho oli kirkkaan punainen, hilseilevä ja arka.

Kylläpä alkoi aurinkoisesti tämäkin aamu :jahas: Olin saanut kasvoille levittämästäni voiteesta rajun allergisen reaktion, joten aamu alkoi päivystyksen odotushuoneessa. Herättyäni silmät olivat nimittäin muurautuneet lähes umpeen, lisäksi iho oli kirkkaan punainen, hilseilevä ja arka.

Tämän takia en käytä mitään voiteita ^^ Hevoslinimenttia menee jumissa oleviin paikkoihin, mutta sitä ei kai lasketa samaan kategoriaan kuin kasvovoidetta :rolleyes:

- - - Updated - - -

Jalkatreeni tauon jälkeen.. Ei hyvä. 3 sarjaa hackia ja yks askelkyykkyä kiin jalat niin tukossa, ettei ilman painoja kyykkyyn pääse. Ei ole varmaan koskaan tuntunut 20m kävelymatka niin pitkältä kun äsken autolle..

Mistä tauko johtus, jos saanen kysellä?

Ai, no yksinäisen naisen asema on yleensä ihan okei, kun en muusta niin tiedä ja ainakaan täällä ei juoruta selän takana eikä ikinä puhuta pahaa toisista. Mutta aina ei oo noihin armeijajuttuihin mitään sanottavaa. On täällä yksi nainen välillä, mutta se ei käy syömässä. Niin, ja ainakin voi olla varma että jos on uudet kengät tai uudet hiukset niin kukaan ei huomaa:D

Äläs sano :D ...työskentelen suhteellisen miesvaltaisessa työyhteisössä ja kyllä miehet huomaa uudet jutut, ainakin jotkut siis. Ostin uudet farkut (lähes samanlaiset kuin edeltävät, mutta hiukan eri värisävyä) ja ekana päivänä kun ne oli jalassa eräs miespuolinen työkaveri kommentoi "onko sulla uudet farkut?" ja "ei tuollaisia virikkeitä saa tuoda töihin" :D

Lisäksi muutin tässä muutama viikko takaperin kahden miehen kanssa samaan huoneeseen (niin, edelleen siellä töissä siis) ja etteikö miehet juoruilis tai puhuis pahaa selän takana, hmm :rolleyes:

Minä viihdyn kyllä miesten kanssa työskennellessä ihan mainiosti, en edes kaipaa mitään muotikeskusteluja koska en ole millään tavalla muotitietoinen ja olen vielä äärimmäisen huono ostamaan vaikka kenkiä...en siis mahdollisesti huomaa niitä uusia kenkiä muillakaan. Lisäksi miehet aina kommentoi auliisti mahdollisiin autohuoliin tai -kysymyksiin :)

Tämän takia en käytä mitään voiteita ^^ Hevoslinimenttia menee jumissa oleviin paikkoihin, mutta sitä ei kai lasketa samaan kategoriaan kuin kasvovoidetta :rolleyes:

Ensimmäinen kerta minullakin kun mitään tällaista tapahtuu. En edes tietääkseni ole allerginen tai yliherkkä millekkään aineelle, mutta nähtävästi olen. Eniten tässä rassaa se, että turvotus ja punoitus kestää kuulemma muutaman päivän. Lääkärin mukaan kehon sisäinen allergiareaktio esimerkiksi ruoasta kuulemma haihtuisi parissa tunnissa lääkkeillä, mutta koska tämä on iholla, ei allergialääkityksestä ole apua. Elikkä huominen mennään sitten julkisesti punaisen kinkin näköisenä, hienoa. Kaiken lisäksi lärvi on niin saatanan kipeä ja kirvelevä, että pelkkä paikallaan olo ja rasvailu sattuu. Enpä siis taida uskaltaa lähteä salille hikoilemaan :(

Back
Ylös Bottom