Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän aikaa ku sinnittelet, ni hyvällä tuurilla kehittyy keuhkokuumeeks, pääset sairaalaan osastolle tippaan ja saikku venyy samantien koko kuukauden mittaseks! Sit ku lähdet urheilee ennenku oot toipunu, saat sydänlihastulehduksen ja taas pukkaa lisää saikkua!

Tehty jo :) Marian osasto 2 on jo käyty parin kertaan läpi ku en oo osannu olla pois. Jos sitä vaikka nyt ois fiksumpi. Tosin penisiliinit suoneen ei ollu kauheen paha kokemus, mut ne mummot siellä osastolla kävi hermoille.

Tehty jo :) Marian osasto 2 on jo käyty parin kertaan läpi ku en oo osannu olla pois. Jos sitä vaikka nyt ois fiksumpi. Tosin penisiliinit suoneen ei ollu kauheen paha kokemus, mut ne mummot siellä osastolla kävi hermoille.

Oon sommarin kanssa samaa mieltä. Päätös on siis yksimielinen, jäät kotiin :D

Aika tylsää, ett kahlaajalintu ei halua uudestaan lähteä silmäniloksi sairaalassa oleville mummoille. :(
Tunnustan, oon hieman tylsä ihminen :( Mummut ei iha mahottomasti tullu puhumaan, mut ku tuntu et suihkussakaan ei saanu yksin käydä. Emmä mielestäni niin kipee ollu et en ois siitä selvinny ilman hoitajaa

Tunnustan, oon hieman tylsä ihminen :( Mummut ei iha mahottomasti tullu puhumaan, mut ku tutu et suihkussakaan ei saanu yksin käydä. Emmä mielestäni niin kipee ollu et en ois siitä selvinny ilman hoitajaa
Tyypillinen mies! "Kyl mä pärjään iteki täällä suihkussa", kaks sekuntia ja *kops*. Pää auki, verta joka paikassa, iso mies retkottaa pitkin pituuttaan alasti ja hoitsut yrittää saada jotenkuten ylös ja paikattavaks. "Oho, en mä sit selvinnykää ite. Mut kyl ens kerralla varmasti selviin!"

Tyypillinen mies! "Kyl mä pärjään iteki täällä suihkussa", kaks sekuntia ja *kops*. Pää auki, verta joka paikassa, iso mies retkottaa pitkin pituuttaan alasti ja hoitsut yrittää saada jotenkuten ylös ja paikattavaks. "Oho, en mä sit selvinnykää ite. Mut kyl ens kerralla varmasti selviin!"
Selvisin kuitenki :D Siks toisekseen sitä kaipaa ees hetken sitä omaa aikaa ja yksityisyyttä. Ainaki mä kaipaan.

Tuntuu et keuhkot repee, perkele.

Tuttu tunne ja viikon kestänyt itsellä.. Kuumetta ollut kokoajan (38 iltaisin, 37,5 aamuisin, nyt alkanut häviämään), nuhaa kokoajan, nyt parinpäivän aikana en ole meinannut saada ääntä kulkemaan, pitää paperille kirjoittaa mitä haluaa sanoa toiselle, kurkku siis erittäin kuiva ja karkea. Jos hengittää suun kautta niin tulee mieleen batmanista bane, "khooooh" kuuluu aina kun hengittää. Nenä vuotaa, kylmäntunne kokoajan, kauhee yskä ja tuntuu yskiessä että isoja lasinsiruja nielis jne. jne... Ei oo koskaan ollu näin pahaa tautia eläessä. Ainoo mikä puuttuu (kai sekin tässä tulee vielä..) on se että lykkää oksennustaudin tähän päälle.

Tuttu tunne ja viikon kestänyt itsellä.. Kuumetta ollut kokoajan (38 iltaisin, 37,5 aamuisin, nyt alkanut häviämään), nuhaa kokoajan, nyt parinpäivän aikana en ole meinannut saada ääntä kulkemaan, pitää paperille kirjoittaa mitä haluaa sanoa toiselle, kurkku siis erittäin kuiva ja karkea. Jos hengittää suun kautta niin tulee mieleen batmanista bane, "khooooh" kuuluu aina kun hengittää. Nenä vuotaa, kylmäntunne kokoajan, kauhee yskä ja tuntuu yskiessä että isoja lasinsiruja nielis jne. jne... Ei oo koskaan ollu näin pahaa tautia eläessä. Ainoo mikä puuttuu (kai sekin tässä tulee vielä..) on se että lykkää oksennustaudin tähän päälle.
Saman olonen tauti on, eihä me olla pussailtu missää kulmilla tai pukkareissa josta olisin sen sulta voinut saada??

- - - Updated - - -

Eikö sinne osastolle mennä kuitenkin vaan sosialisoitumaan :D

Ja ainahan sielä voi vetää verhon eteen :D

Ei se auta ku ne mummelit huutelee verhojen läpi ja hoitsut ne osaa availla ne. Osaston lääkärikin oli sen verran tosikko ettei ymmärtänyt ku kerroin olevani tyytyväinen, siihen että jos on jotain tippuria tai oravaa pienempää ni tällä määrällä penisiliiniä salettiin poistuu. Niin ja sit ne 2200kcal lepo kalorit.... Sain ekan pv jälkeen kinuttua tupla ruuat

Ei se auta ku ne mummelit huutelee verhojen läpi ja hoitsut ne osaa availla ne. Osaston lääkärikin oli sen verran tosikko ettei ymmärtänyt ku kerroin olevani tyytyväinen, siihen että jos on jotain tippuria tai oravaa pienempää ni tällä määrällä penisiliiniä salettiin poistuu. Niin ja sit ne 2200kcal lepo kalorit.... Sain ekan pv jälkeen kinuttua tupla ruuat

No ei sentään mitään natseja hoitsuja tullut vastaan. Näistäkin on kuultu.

Back
Ylös Bottom