Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuluu, kuluu :D Työviikkokin on jo yli puolenvälin! Hehe

Ompas taas perse ja takareidet hellänä muutes! Eiline reeni menny perille :) Rinta ja hartiat jumittaa vielä maanantain saleilusta ja tänään vois sitte tappaa selän ja haukkarit :)

Onkos viikonlopuks luvattu Tampereen seudulle pakkasta? Ees vähä?

E. On näköjää vähä enemmänki, hyvä hyvä! Jos menis ulkojäille kokeilee viäkö sitä pysyy pystysä!

Niin, koska sä oot se pakkiksen ikioma persereikä, joka viettää viikonloppua jo torstaista asti. :D

Onpa mielenkiintonen kissa-asiantuntijahaastattelu telkkarissa, tässähän meinaa melkein hyväksyä kissat.

Kuluu, kuluu :D Työviikkokin on jo yli puolenvälin! Hehe

Väsyttää nii ettei tää tieto piristä yhtään, saattaa johtua siitäkin että kotona vasta huomenna illalla seuraavan kerran :jahas:

Niin, koska sä oot se pakkiksen ikioma persereikä, joka viettää viikonloppua jo torstaista asti. :D
Niin vietän muuten minäkin, mutta en oo pakkiksen oma vaan ihan pelkkä private persereikä ;)

Toki :) Tuu kylää, ni voin opettaa xD

Haha, ois seki näky...!
Muistan jotenkin tosi elävästi sen, kun en osannut jarruttaa ja aina törmäsin laitoihin, että sain vauhdin pysähtymään. Ihan mielipuolista touhua vielä sekoittaa tuohon joku jääkiekkomaila ja kiekko.

Ei siitä mun opetuksesta tulis kuule mitään :D

Väsyttää nii ettei tää tieto piristä yhtään, saattaa johtua siitäkin että kotona vasta huomenna illalla seuraavan kerran :jahas:

Niin vietän muuten minäkin, mutta en oo pakkiksen oma vaan ihan pelkkä private persereikä ;)

Huomenna mäki kotona tuun oleen... Iltapäivällä.

JA Oih, toinen persereikä! En ole yksin :D

Muistan jotenkin tosi elävästi sen, kun en osannut jarruttaa ja aina törmäsin laitoihin, että sain vauhdin pysähtymään. Ihan mielipuolista touhua vielä sekoittaa tuohon joku jääkiekkomaila ja kiekko.

Ei siitä mun opetuksesta tulis kuule mitään :D

No ainaki saisin hyvät naurut ku heitettäs sulle hokkarit jalkaa :D Mut ei siinä mitää, jos et uskalla...

Eilisen salitreeni, avantoreissu ja sauna hyydyttivät sen verran, että nukahdin yöunille klo 19.30 :D 12h unien jälkeen heräilin kuskiksi ja nyt ei enää väsytä, vaikka vasta klo 12 pitää olla menossa. Mukavaa :dance:

No ainaki saisin hyvät naurut ku heitettäs sulle hokkarit jalkaa :D Mut ei siinä mitää, jos et uskalla...

Voin kertoa, ettei kovin paljoa naurattaisi. Joutuisin vetää crossikypäränkin päähän, ettei sattuisi sitten kovin pahasti.

Koitatko nyt jotenkin yllyttää mua?

Sama homma, viime yönä 2 tuntia unta.
Neljä tuntia. En vittu tiedä mikä oli, mutta pyörin vain monta tuntia sängyssä ja senkin jälkeen heräilin jatkuvasti.

Ja haluaisin muuten päästä sen henkilön pään sisään joka on keksinyt, että laitetaas hei toi auton vararengas tonne auton alle. Fiksu veto kieltämättä. Saman tilan veisi jos se olisi normaalisti siellä takaluukun puolella. Toi vaan monimutkaistaa rakennetta. No, ei sieltä Ranskasta kyllä mitään muutakaan järkevää tule.

Neljä tuntia. En vittu tiedä mikä oli, mutta pyörin vain monta tuntia sängyssä ja senkin jälkeen heräilin jatkuvasti.

Ja haluaisin muuten päästä sen henkilön pään sisään joka on keksinyt, että laitetaas hei toi auton vararengas tonne auton alle. Fiksu veto kieltämättä. Saman tilan veisi jos se olisi normaalisti siellä takaluukun puolella. Toi vaan monimutkaistaa rakennetta. No, ei sieltä Ranskasta kyllä mitään muutakaan järkevää tule.

Luovutin jo yhden aikoihin yöllä, sekava ja räjähdys herkkä olo tällä hetkellä. :D
Meinasin ostaa ranskalaisen auton, mutta onneksi olin päivällä myöhässä.

Nätisti arki iskee taas naamalle. Eilen pääsi himaan, niin tänään tentteihin lukemista pari tuntia, ja sitten kuuntelemaan ryhmätyöporukan hössötystä, kun likat varmaan taas hiukka paiseessa, kun aloitetaan näin myöhään. Huoh.

Taidan mennä keittää kahvit ja pistää jonku leffan pyörimään, vapaa-päivät rulez. Ainoo vaan et tylsistyy tosi nopeesti oon selannu varmaa koko internetin läpi

Taidan mennä keittää kahvit ja pistää jonku leffan pyörimään, vapaa-päivät rulez. Ainoo vaan et tylsistyy tosi nopeesti oon selannu varmaa koko internetin läpi

Joo sama tunne aina vapaa päivinä. Tällasta on olla nuori nykyajan maailmassa. Ei mitään tekemistä, kun netissä ei ole mitään uutta :D

Back
Ylös Bottom