Sanze
Friba-apina
Osaatko luistella? Mä en osaa ainakaan.
Toki
Tuu kylää, ni voin opettaa xDHaha, ois seki näky...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaatko luistella? Mä en osaa ainakaan.
Tuu kylää, ni voin opettaa xDKuluu, kuluu :D Työviikkokin on jo yli puolenvälin! Hehe
Ompas taas perse ja takareidet hellänä muutes! Eiline reeni menny perilleRinta ja hartiat jumittaa vielä maanantain saleilusta ja tänään vois sitte tappaa selän ja haukkarit
Onkos viikonlopuks luvattu Tampereen seudulle pakkasta? Ees vähä?
E. On näköjää vähä enemmänki, hyvä hyvä! Jos menis ulkojäille kokeilee viäkö sitä pysyy pystysä!
Niin, koska sä oot se pakkiksen ikioma persereikä, joka viettää viikonloppua jo torstaista asti. :D

Kuluu, kuluu :D Työviikkokin on jo yli puolenvälin! Hehe
Niin vietän muuten minäkin, mutta en oo pakkiksen oma vaan ihan pelkkä private persereikä ;)Niin, koska sä oot se pakkiksen ikioma persereikä, joka viettää viikonloppua jo torstaista asti. :D
Muistan jotenkin tosi elävästi sen, kun en osannut jarruttaa ja aina törmäsin laitoihin, että sain vauhdin pysähtymään. Ihan mielipuolista touhua vielä sekoittaa tuohon joku jääkiekkomaila ja kiekko.TokiTuu kylää, ni voin opettaa xD
Haha, ois seki näky...!
Väsyttää nii ettei tää tieto piristä yhtään, saattaa johtua siitäkin että kotona vasta huomenna illalla seuraavan kerran :jahas:
Niin vietän muuten minäkin, mutta en oo pakkiksen oma vaan ihan pelkkä private persereikä ;)
Muistan jotenkin tosi elävästi sen, kun en osannut jarruttaa ja aina törmäsin laitoihin, että sain vauhdin pysähtymään. Ihan mielipuolista touhua vielä sekoittaa tuohon joku jääkiekkomaila ja kiekko.
Ei siitä mun opetuksesta tulis kuule mitään :D
No ainaki saisin hyvät naurut ku heitettäs sulle hokkarit jalkaa :D Mut ei siinä mitää, jos et uskalla...
Minulla on mennyt yöunetkin, eli viimeinen ilo elämässäni.
Neljä tuntia. En vittu tiedä mikä oli, mutta pyörin vain monta tuntia sängyssä ja senkin jälkeen heräilin jatkuvasti.Sama homma, viime yönä 2 tuntia unta.
Neljä tuntia. En vittu tiedä mikä oli, mutta pyörin vain monta tuntia sängyssä ja senkin jälkeen heräilin jatkuvasti.
Ja haluaisin muuten päästä sen henkilön pään sisään joka on keksinyt, että laitetaas hei toi auton vararengas tonne auton alle. Fiksu veto kieltämättä. Saman tilan veisi jos se olisi normaalisti siellä takaluukun puolella. Toi vaan monimutkaistaa rakennetta. No, ei sieltä Ranskasta kyllä mitään muutakaan järkevää tule.
Taidan mennä keittää kahvit ja pistää jonku leffan pyörimään, vapaa-päivät rulez. Ainoo vaan et tylsistyy tosi nopeesti oon selannu varmaa koko internetin läpi
Minulla on mennyt yöunetkin, eli viimeinen ilo elämässäni.