Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä minäki sillon nuorena poikana aina ennen kukonlaulua nousin ylös. :lol2:
J3pa :face:

Yks tyttönen selitti mulle viikonloppuna ihan tosissaan kuinka hän on jo ikäloppu... oli sitten syntynyt 1992...
Pitää muuten lisätä tähän yhteyteen vielä yhden pojun kuittaus mulle: "niin sä oot niitä 90 -luvulla syntyneitä" -Muah :D

Viime yö meni vähillä unilla koska jumittunut selkä, joten skippasin koulun ja nukuin myöhään. Nyt just varasin sitten hierojan ja TÄNÄÄN saan mun selän auki <3

J3pa :face:

Yks tyttönen selitti mulle viikonloppuna ihan tosissaan kuinka hän on jo ikäloppu... oli sitten syntynyt 1992...
Pitää muuten lisätä tähän yhteyteen vielä yhden pojun kuittaus mulle: "niin sä oot niitä 90 -luvulla syntyneitä" -Muah :D
Mitäää? :D Bodilife kovin life ja se vaatii veronsa.
Sinähän oot sitten hyvin säilyny! :thumbs:

Kävin aamulla kääntymässä koululla, sitten salille ja siitä kotiin tekemään ruokaa. Nyt väsyttää kun on maha täynnä kunnon treenin jälkeen, voisi ottaa pikkuiset torkut. Mahtavaa muuten että pakkasta ei ole, auto tykkää!

No justiinsa, kattelenpa sitten spartalaisia keihäitä netistä. Saisipa tuon yhden tuunattua hieman lyhkäsemmäksi, kun tuo yli 2 metrin varsi ei ihan toimi näin lyhkäselle.

Ne kuulis sut väärin ja kirjottas reseptille 400mg Buranaa.
Hah. Sain sentään 600mg Buranaa! Ja kehuja koko päivän siitä, kuinka näytän ihan hirviältä ja kuulostan kauhialta. :jahas: Sain kyllä myös antibiootteja ja saikkua pari päivää puoskarilta.

Eniten oloa tekee jännittäväksi tuo toinen korva joka on lukos. Tuntuu vaikuttavan tasapainoaistiinki jotenki jännästi.
Mulla on ollu tänään molemmat korvat lukossa. Vähän hataralta tuntu kulkeminen työpaikan käytävillä.

Mä luulisin että sun pitäisi jotenkin poiketa normaalista saadaksesi saikkua, vai miten teillä noi jutut menee?
Meijän työpaikalta on turha kyllä etsiä aivoja syötäväksi, kun paikka on täynnä idiootteja ja insinöörejä.

Pitäisi lukea VTS-tutkinnon tentteihin, jotka ovat huomenna ja torstaina. Kiinnostus on tällä hetkellä noin tasan nolla. Noh..kai sitä pitäisi kirjat ottaa taas käteen...

joka pojan unelma

Google sanoi:

joka-pojan-unelma-paketti-1057611_l_da0387e64d285676.webp

Rautaportista ei saa spartalaista, kreikkalaisen keihään kärkiä ja kantarautoja vain. Noilta ulkomaisilta saiteilta kattelen, ei pahan hintaisia, mutta kaikki tosi pitkiä.
https://www.darkknightarmoury.com/p-10072-spartan-spear.aspx

e. Tiedänpä kans, mitä mies saa synttärilahjaksi tänä vuonna, ja se ei ole keihäs. Jotain vielä coolimpaa. :D

Hintahan ei kyllä ole paha mutta minkähän laatuisia? Joskus tilasin teräasekeskuksesta Killbill katanat 200€. Oli tosi paskat, huonosti viimeisteltyjä ja tylsiä, vaihdoin ne sitten yhteen kunnolliseen.

Back
Ylös Bottom