Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hintahan ei kyllä ole paha mutta minkähän laatuisia? Joskus tilasin teräasekeskuksesta Killbill katanat 200€. Oli tosi paskat, huonosti viimeisteltyjä ja tylsiä, vaihdoin ne sitten yhteen kunnolliseen.

Sä et vaan arvosta hyvää :(

Tällaista meinasin, teroitettuna ja seinätelineen kanssa.

http://www.museumreplicas.com/p-1816-the-atlantean-sword.aspx?affiliateID=10063

Hiton larppaajat.... :face:

Mulla meni kaks erittäin maukasta voileipää ihan hukkaan, kun en maista mitään. :jahas: Pitäs vissiin syyä superfoodeja seuraavat päivät. Ei tarvis yrittää peittää niiden makua millään, kun ei kerta maistakkaan mitään.

Hiton larppaajat.... :face:

Mulla meni kaks erittäin maukasta voileipää ihan hukkaan, kun en maista mitään. :jahas: Pitäs vissiin syyä superfoodeja seuraavat päivät. Ei tarvis yrittää peittää niiden makua millään, kun ei kerta maistakkaan mitään.

Nyt kannattas syödä kaikki ne shitit jääkaapista mitä oot jemmannu vieraita varten :)

e. Tiedänpä kans, mitä mies saa synttärilahjaksi tänä vuonna, ja se ei ole keihäs. Jotain vielä coolimpaa. :D

Älä ainakaan osta fifa 13:sta. En voi uskoa, että astuin itse tuohon parisuhteen sudenkuoppaan. Mies pelaa helposti viisi tuntia putkeen ja katkaisee hiljaisuuden ainoastaan pyytääkseen että tekisin jotain ruokaa.

Ratkaisu. Rupee hengailemaan kotona alasti. Jos edelleen peli kiinnostaa niin vaihda miestä.

Älä ainakaan osta fifa 13:sta. En voi uskoa, että astuin itse tuohon parisuhteen sudenkuoppaan. Mies pelaa helposti viisi tuntia putkeen ja katkaisee hiljaisuuden ainoastaan pyytääkseen että tekisin jotain ruokaa.

Hyvä tietää, pitääpä ostaa tuo. Mulla ei tosin ole emäntää häirittemässä pelaamista, höhöhö.

Hakeeks se kaljat ite muka vai tajuutko tuoda pyytämättäkin?

Itelläki lievä vitutus pitkästä aikaa, olkapäätä särkee jos jonkin verran. Yölläkin tahtoo heräillä välillä siihen kipuun. Mentaliteetti on ny: Tekis mieli ottaa saikkua mielenterveyteen vedoten, lähtee kuumalle, levottomalle biitsille ja vetää lärvät JONKIN AIKAA..

Eli paluulippua en ostais edes.

Nottatuotnoinnii...vierotusoireita? Justhan sä olit pari viikkoa tenuttamassa (siiiis: chillaamassa). Nyt vahvana, ne menee ohi! Olkapäälle lepiä =(

Oli muuten tujakkaa tuo heppain kaksitehonen linimentti! Kokeilin selkään huvikseni "treenin" jälkeen. Vaikka pesi kädet niin silti alkas naamassakin tuntumaan ku olin nojaillu niihin käsiin. Vois melki jäädä koukkuun..

Mitäs tänne? :) Arki on täällä ainakin iskenyt pahasti päälle, kun joutuu aamuisin heräämään kouluun. No sitä on vain yksi jakso jäljellä ennen lukulomaa, joten eiköhän tästä selviä.

Ravihevosten linimentit on parhautta. Hitto ku nukahin taas ihan tollee vahingossa tonne sohvalle koira kainalossa. Olin kieputtanu itteni vilttiin niin etten meinannu päästä pois. Oli kivaa töissäkin. Puuhattiin ipanoiden kanssa kaikkee kivaa ja lopuksi sahattiin lautoja :D Nyt ku sais ittensä salille ennen Emmerdalea niin voihan mummonhousut ko ois mukavata.

Mää kans mietin, et miten sitä pitäis illan ittensä hereillä. Jo vartin körmähdys vaikeuttaa unensaantia. Vois käydä vaikka näyttäytymässä salilla ja leikkiä punttimimmiä. Siiis: mennä solkkuun :D

Ravihevosten linimentit on parhautta. Hitto ku nukahin taas ihan tollee vahingossa tonne sohvalle koira kainalossa. Olin kieputtanu itteni vilttiin niin etten meinannu päästä pois. Oli kivaa töissäkin. Puuhattiin ipanoiden kanssa kaikkee kivaa ja lopuksi sahattiin lautoja :D Nyt ku sais ittensä salille ennen Emmerdalea niin voihan mummonhousut ko ois mukavata.

Oliko koirakin siellä viltissä, kun heräsit? :D

Back
Ylös Bottom