Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

206-HDi-girl-car-ass-pif-my-album_large.webp

Kyllä tuokin on suurta paskapuhetta että oikein asennoitumalla pääsee helpommalla blaablaa... Pätee jossain määrin joskus, mutta ei se todellakaan päde joka asiassa saati edes yleensä.

Se on kyllä kyllä hämmentävää, että henkilöauton kanssa voi edes pahoihin paikkoihin joutua normaaleilla parkkipaikoilla. Ja semmoset tutkat on melkeen naurettavia varusteteita henkilöautoissa, niistähän helvetti näkee joka suuntaan muutenkin :D

Ai niinkö? Minä en ainakaan osaa arvioida etäisyyksiä niin tarkkaan, että uskaltaisin aina ilman tutkaa tehdä mitään riskaabelia. Minut tuo tutka on pelastanut montakin kertaa, esimerkiksi edellä mainitsemassani tilanteessa :rolleyes:

Ja intin bokserit vasta miellyttävät jalas onki. Ei sinne tartte omia kamoja viedä mitää. Reororanttia ei taida virma tarjota, kaikki muu annetaan käteen.

Eikös se niin ole, että ne asennevammaisimmat "muaeivittukomennella"-tyypit lähtee ensimmäisten joukossa maitojunalla kotio?

Ja intin bokserit vasta miellyttävät jalas onki. Ei sinne tartte omia kamoja viedä mitää. Reororanttia ei taida virma tarjota, kaikki muu annetaan käteen.

Kaverille oli joku sanonu, että kannattaa ostaa 2 huurirasvaa, toinen huuliin ja toinen persvakoon. :D

Huomista odotellessa..Hieman kyllä on perhosia vatsassa, saapi nähdä tuleeko nukuttua :D

ma-ti yönä tulee nukuttua vielä vähemmän. Tai ainaki se uni on aika kevyttä. No sen jälkeen ei enää univaikeuksia sielä ookkaa. Sitä nukkuu vaikka seisaaltaan niinku minä tein.

Intissä nukkuu kyllä ihan missä vain. Minullakin oli tuohon aikaan todella hankalaa nukkua välillä, ilmeisesti stressin takia, mutta intissä tuo korjaantui, ja oppi nukkumaan joka asennossa ja joka tilanteessa. Tarpeeksi pitkä leiri, niin nukkuu korpossakin.

ma-ti yönä tulee nukuttua vielä vähemmän. Tai ainaki se uni on aika kevyttä. No sen jälkeen ei enää univaikeuksia sielä ookkaa. Sitä nukkuu vaikka seisaaltaan niinku minä tein.

Unirytmi muutenkin ihan sekaisin, mutta kyllä se tuolla korjaantuu aivan varmasti :D

Vitut. Monet asiat ovat helpompia oikealla asenteella. Kokeile joskus.

Nimenomaan näin. Helpointa aikaa nuoren miehen elämässä... En väitä, etteikö aika ajoin vitutusta pukkaa, mutta aika nopeasti se alkaa vaan naurattamaan. Varsinkin kun on hyvä porukka kasassa. Ja monesti todettu, että ne paskimmat nakit on niitä, mitä eniten muistellaan hymyillen. Ainakin niille kenellä on vasta edessä...:D

E: Kuten edellä todetaan, niin asiat voi tehdä itselle helpoksi tai vaikeaksi. Naama näkkärillä vaan eteenpäin, eikä ajattele mitä järkeä tässä on.

Ai niinkö? Minä en ainakaan osaa arvioida etäisyyksiä niin tarkkaan, että uskaltaisin aina ilman tutkaa tehdä mitään riskaabelia. Minut tuo tutka on pelastanut montakin kertaa, esimerkiksi edellä mainitsemassani tilanteessa :rolleyes:

No mutta henkilöauton kanssa kaikki mitä pitää arvioida on parin metrin päässä itesä ja siitä tosiaan näkee aikalailla joka suuntaan ikkunoista. Joitain kertoja tullu oltua isomman kuorma-auton kanssa semmosissa paikoissa, että on saanu vähän ihmetellä. Ja niistä joutuu melkosen paljon kattomaan pelkästään peilien perusteella, jos ei montaa kertaa jaksa hypätä hytistä alas kattomaan.

Varmasti, helpolla pääsee vain kun tekee mitä sanotaan :)

Joo. Ja ku kysytään vapaaehtosia johonki hommaan niin kannattaa ilmottautua. Ne oli ainaki meillä usein mukavia hommia mihin vapaaehtosena "joutu".

Pahinta siinä armeijja-ajas taitaa olla se, ku kokoajan on nälkä ja kauhee väsy.

Kaverille oli joku sanonu, että kannattaa ostaa 2 huurirasvaa, toinen huuliin ja toinen persvakoon. :D

Höpöhöpö taas. Ne boxerit on aivan hyvät. Pitäis oikeastaan ostaa semmoset, kestää käyttöä ja pesua.

Tosin jos naista lohkeaa ne jalassa niin sitten pitää olla aika seppä... Ei välttämättä miellytä ihan joka neidon silmää:D

Joo. Ja ku kysytään vapaaehtosia johonki hommaan niin kannattaa ilmottautua. Ne oli ainaki meillä usein mukavia hommia mihin vapaaehtosena "joutu".

Itse olin muunmuassa varuskuntakerholla järjestelemässä pöytiä ja tuoleja jotain juhlaa varten, jälkeen istuskeltiin tiskillä ja emännät tarjosivat kahvia, pullaa ja limpparia. Muilla oli ollut rättisulkeiset....:hyper:

No mutta henkilöauton kanssa kaikki mitä pitää arvioida on parin metrin päässä itesä ja siitä tosiaan näkee aikalailla joka suuntaan ikkunoista. Joitain kertoja tullu oltua isomman kuorma-auton kanssa semmosissa paikoissa, että on saanu vähän ihmetellä. Ja niistä joutuu melkosen paljon kattomaan pelkästään peilien perusteella, jos ei montaa kertaa jaksa hypätä hytistä alas kattomaan.

No onhan tuo totta, sitä vartenhan ne peilit on. Mutta tuossakin kun oli vaikea tilanne, jokaisesta sentistä oli hyötyä minkä pääsi peruuttamaan. Eikä minulla ollut mitään hajua onko etäisyys takana olevaan autoon 10 vai 40 senttiä, jolloin tutka kyllä pelasti. Eipähän kolahtanut, mutu-tuntumalla olisin lopettanut peruuttamisen varmaan puolen metrin etäisyydeltä :)

En muuten montaa päivää käyttäny intin boksereita, en jotenki tykänny niistä niin paljon. Ja eihän nyt huulirasvaa perseeseen kannata laittaa, joku valkovaseliini on paljon parempaa. Saa isommissa tuubeissakin.

Facebook väittää mun kuunnelleen Spotifysta biisiä, jota en oo oikeasti kuunnellu. Kuka hitto hakkeroi mun konetta ja kuuntelee Ne-Yoa!?!?!?! :itku:

Back
Ylös Bottom