Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osta sitten mahdollisimman pienet speedot, jotta voit vetää takaa sen nyörin pakaroiden väliin. Se herättää varmasti mukavasti keskustelua.
Saattaa sillä hyvinkin saada myös hellää koskettelua osakseen.

Minulla on muuten tämä sama vika, lisäksi vielä käsivarsiin ja lapoihin ja kaikkeen mikä kiinnittyy rintalihaksiin. Sekä vatsaan.

Nonih, hyvä homma! :D

Tää on kyllä helvetin mukava puoli kun ei harrasta liikuntaa ettei oo koskaan mikään paikka kipeä tai kolota mihinkään. Tasasen hyvä fiilis fyysisesti.

Mulla kosahtaa alaselkä, jos en treenais. Joten treenaan mielelläni niin pysyn pystykoossa :) Tietysti (kuten mua jo tänään läksytettiin) tauon jälkeen VOISI ottaa rauhallisesti. Mutta ku ei jaksa.

Ai niin. Mää kualen sit 18.5. tonne Hakunilan urheilupuistoon. Ilmoittauduin kai vahingossa meidän firman porukan kanssa Extreme Runiin. Hukun Vantaanjokeen tai tipun Goljatin portailta. Kuolen joka tapauksessa.

Osta sitten mahdollisimman pienet speedot, jotta voit vetää takaa sen nyörin pakaroiden väliin. Se herättää varmasti mukavasti keskustelua.

Kyllä mä luulen että säästän papparaiset ja mummoset tuolta kauhealta valkoiselta valaalta joka porskuttais vedet altaasta kun ei osaa tehdä sitäkään asiaa oikein... :jahas:

Nonih, hyvä homma! :D

Mulla kosahtaa alaselkä, jos en treenais. Joten treenaan mielelläni niin pysyn pystykoossa :) Tietysti (kuten mua jo tänään läksytettiin) tauon jälkeen VOISI ottaa rauhallisesti. Mutta ku ei jaksa.

Ai niin. Mää kualen sit 18.5. tonne Hakunilan urheilupuistoon. Ilmoittauduin kai vahingossa meidän firman porukan kanssa Extreme Runiin. Hukun Vantaanjokeen tai tipun Goljatin portailta. Kuolen joka tapauksessa.

Hei mikäs extreme run tuo on, voiko sinne tulla mukaan?

Ai tämä on vähän vaarallisen kuuloinen, autonromuja ja tykkejä; aattelin että siellä metsissä ja kallioilla juostaan; vähän kuin se nuuksion vastaava:)

Juu ei. Tää on ihan täyttä kuolemaa. Työkaveri oli viime vuoden kisan jälkeen kävelly kuulema kaks viikkoa kepeillä...

Mulla kosahtaa alaselkä, jos en treenais. Joten treenaan mielelläni niin pysyn pystykoossa :)

Tästä tulikin mieleen, että mistä johtuu että helvetin monilla nuorilla ihmisillä on selkävaivoja? Tiedän useita tapauksia. Ymmärrän että jotkin yli 50v äijät ketkä on koko ikänsä repinyt hulluna töissä huonoissa asennoissa yms, mutta mites nuoret sitten? Onko mun kohdalle vaan sattunut paljon ihmisiä joille on joku äksödentti käynyt selän osalta joskus? Kaiken järjen mukaan mun ei pitäis pysyä koossa ollenkaan, kun koko teini-iän röhnötin tietokonetuolissa ja viimeiseen vuoteen ei ole tullut taas paljon muuta tehtyä.

Tästä tulikin mieleen, että mistä johtuu että helvetin monilla nuorilla ihmisillä on selkävaivoja? Tiedän useita tapauksia. Ymmärrän että jotkin yli 50v äijät ketkä on koko ikänsä repinyt hulluna töissä huonoissa asennoissa yms, mutta mites nuoret sitten? Onko mun kohdalle vaan sattunut paljon ihmisiä joille on joku äksödentti käynyt selän osalta joskus? Kaiken järjen mukaan mun ei pitäis pysyä koossa ollenkaan, kun koko teini-iän röhnötin tietokonetuolissa ja viimeiseen vuoteen ei ole tullut taas paljon muuta tehtyä.

Isolla osalla se on ryhtiongelma, ylipaino, lihasten (siis niiden tuki-sellaisten) puutetta, paskoja nostotekniikoita (esim. töissä) jne jne. Mun veljellä oli selkäongelmia, usutin sen salille ja suosittelin sille muutamaa liikettä, katottiin vähä tekniikoita ja nyt se tossa joulun aikaan sanoi ettei oo enää puoleen vuoteen ollu selkä kipee. En osaa sanoo.

Kai mä olen sit vaan niin helvetin ryhdikäs ja jämpti ettei kolotukset vaivaa. Örgh

Juu ei. Tää on ihan täyttä kuolemaa. Työkaveri oli viime vuoden kisan jälkeen kävelly kuulema kaks viikkoa kepeillä...

Jaa, no toisaalta, lähtisköhän meidänkin töistä porukka..

Sä olet viel kuolemattomassa iässä... kiikun kaakun.

Kuitenkin about minun ikäsiä, vuosi tai pari nuorempia tai vanhempia kaikki olleet tutut ketkä valittaneet selkää. Ei mitään erikoisen "ryhdittömiä" tai lihavia tapauksia todellakaan. Ei nyt tietty mitään urheilijoitakaan - perusmöllejä vaan.

Eiköhän noista kuitenkin suurin osa ole sellaisia ettei niitä olisi pienellä perehtymisellä. Yllättävän paljon niitä kuitenkin on ihmisillä ja niistä valitetaan. Saa nähdä milloin itsellä alkaa prakamaan kunnolla kun on kanssa sellainen työkin missä on helppo itsensä rikkoa. Ensiviikolla pääsee taas pyörittelemään parisataa kiloisia kokkareita.

Back
Ylös Bottom