Kunnon wätys.
Köhrrmm.....
Ymmärrän vittuilun. Tunnit tältä viikolta jää ehkä alle 43.
Toi ykskin monni kerran valitteli domsseja. Teki mieli läppästä.
Et uskaltanu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnon wätys.
Köhrrmm.....
Toi ykskin monni kerran valitteli domsseja. Teki mieli läppästä.
Totta, sille.:kippis1:Tää on kyllä helvetin mukava puoli kun ei harrasta liikuntaa ettei oo koskaan mikään paikka kipeä tai kolota mihinkään. Tasasen hyvä fiilis fyysisesti.
Et uskaltanu?
Saati sitten että pitäisi sinne mummojen ja pappojen keskelle lähtä juoksemaan veteen.. :jahas:
Saattaa sillä hyvinkin saada myös hellää koskettelua osakseen.Osta sitten mahdollisimman pienet speedot, jotta voit vetää takaa sen nyörin pakaroiden väliin. Se herättää varmasti mukavasti keskustelua.
Minulla on muuten tämä sama vika, lisäksi vielä käsivarsiin ja lapoihin ja kaikkeen mikä kiinnittyy rintalihaksiin. Sekä vatsaan.
Tää on kyllä helvetin mukava puoli kun ei harrasta liikuntaa ettei oo koskaan mikään paikka kipeä tai kolota mihinkään. Tasasen hyvä fiilis fyysisesti.
Tietysti (kuten mua jo tänään läksytettiin) tauon jälkeen VOISI ottaa rauhallisesti. Mutta ku ei jaksa.Osta sitten mahdollisimman pienet speedot, jotta voit vetää takaa sen nyörin pakaroiden väliin. Se herättää varmasti mukavasti keskustelua.
Nonih, hyvä homma! :D
Mulla kosahtaa alaselkä, jos en treenais. Joten treenaan mielelläni niin pysyn pystykoossaTietysti (kuten mua jo tänään läksytettiin) tauon jälkeen VOISI ottaa rauhallisesti. Mutta ku ei jaksa.
Ai niin. Mää kualen sit 18.5. tonne Hakunilan urheilupuistoon. Ilmoittauduin kai vahingossa meidän firman porukan kanssa Extreme Runiin. Hukun Vantaanjokeen tai tipun Goljatin portailta. Kuolen joka tapauksessa.
Hei mikäs extreme run tuo on, voiko sinne tulla mukaan?
Tuosta: http://www.extremerun.fi/2011/mika_ihmeen_extremerun/
Saa kai sinne tulla mukaan ite kukin.

Tää on kyllä helvetin mukava puoli kun ei harrasta liikuntaa ettei oo koskaan mikään paikka kipeä tai kolota mihinkään. Tasasen hyvä fiilis fyysisesti.
Ai tämä on vähän vaarallisen kuuloinen, autonromuja ja tykkejä; aattelin että siellä metsissä ja kallioilla juostaan; vähän kuin se nuuksion vastaava![]()
Mulla kosahtaa alaselkä, jos en treenais. Joten treenaan mielelläni niin pysyn pystykoossa![]()
Tästä tulikin mieleen, että mistä johtuu että helvetin monilla nuorilla ihmisillä on selkävaivoja? Tiedän useita tapauksia. Ymmärrän että jotkin yli 50v äijät ketkä on koko ikänsä repinyt hulluna töissä huonoissa asennoissa yms, mutta mites nuoret sitten? Onko mun kohdalle vaan sattunut paljon ihmisiä joille on joku äksödentti käynyt selän osalta joskus? Kaiken järjen mukaan mun ei pitäis pysyä koossa ollenkaan, kun koko teini-iän röhnötin tietokonetuolissa ja viimeiseen vuoteen ei ole tullut taas paljon muuta tehtyä.
Juu ei. Tää on ihan täyttä kuolemaa. Työkaveri oli viime vuoden kisan jälkeen kävelly kuulema kaks viikkoa kepeillä...
Sä olet viel kuolemattomassa iässä... kiikun kaakun.