Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työkaveri sano tossa ruokatauolla että "jaa sä sitten jatkat vielä tänäkin vuonna tota ruokavalioos" ja päivitteli taas miten mulla riittää itsekuri. Tänä vuonna jos kukaan ei enään kommentoisi elämäntapojani niin olisin tyytyväinen.

Ei tule käymään noin. T. kohta 4 vuotta ilman suurempia herkutteluja ja silti isovanhemmat ja jotkut tutut kuittailee...

Salilla käyty ja ehottivat siellä että jos alkasin vetämään aloittelijan peruskurssia kerran viikossa niin saisin kulkea ilmaiseksi salilla :rolleyes: Perkeleen armeijaan lähtö maanantaina niin piti siitähin ilosta kieltäytyä että olisi päässyt vanhoille muoreille opettamaan ylätaljaa. :hyper: Mutta reeni kulki oikein hyvin.

Selevä. Mäki oon sillon lomalla! Voitais ottaa sitte yhes oikeen kunnon päikkärit :hyper:

No vitsi.

Vittu kävin äsken ensmäisen kerran viikkoon salilla ja teki hyvvee! Varmaan se 4 päivän paha olo johtu salin puutteesta.. No nyt pitää muistaa, että ei passaa pitää mitään turhia viikon taukoja salilta, jos ei oo hyvä syy esim. intti tai kuume. Intissäki varmaan sillon tällön pääsee reenaamaan. Nyt kahvia ja piparia ja nuuskaa!!

Iltaa muruset!

Vuosi alkanut kivasti asioita hoitaessa, virastoja juostu läpi ja pakkohan se oli hammaslääkäriin raahautua myös...:jahas: Kivat jonot joka paikassa, mutta onhan mulla aikaa istua ja jonottaa.

Back
Ylös Bottom