Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menin liian myöhään eilen nukkuun ja nyt väsyttää ihan helvetisti. Ainoo ongelma tässä loman loppumisessa oli että piti herätä aikasin muuten olis ollut riittävästi tunteja yössä ;)

Olen kyllä onnistunut viikon ajan vieroksumaan unta erittäin kiitettävästi.. Saapa nähä millon sitä flippaa toistuvasti.
Toivottavasti salille ei ole tänään kerääntyny uuden vuoden lupailijoita, aivan turhaa hommaa käydä sitä yhtä kuukautta. Ostasivat vaikka sipsiä ja kalijaa silläki rahalla..

Ilmeisesti pientä väsymystä, kun tuli sängyssä pötköteltyä melkee 11 tuntia.

Ei hitto mä jumitan tänään ihan liikaa. Oon juonut jo 8 kuppia kahvia ja silti väsyttää niin paljon että nukahdan kohta..

Sitä on liikkeellä. Taisin nukkua koko matkan Poriinki tänään, vaikka ite kyllä ajoin :D Ny pilkkiny vaa täs työpöydä ääres koko pvän... ja enää sellane 7-8h työpäivää jäljellä :wall:

Jahas.. Kai se on kaivettava itsestä taas esiin se ahkera työntekijä näin 11 päivän vapaiden jälkeen. Saas nähä millasta projektia sitä aletaan keksimään näin alkuunsa..

Mulla se on edessä huomenna ja jo ihan kauhulla odotan. Onneks vaan 2 päivää ja sit taas pitkä vapaa. KEvyt lasku työelämään takasin.

Sitä on liikkeellä. Taisin nukkua koko matkan Poriinki tänään, vaikka ite kyllä ajoin :D Ny pilkkiny vaa täs työpöydä ääres koko pvän... ja enää sellane 7-8h työpäivää jäljellä :wall:

jes järjestelmät kaatu nyt voin nukkua tässä työpöydän ääressä :D

edit. tota nyt menee huonosti mietin tossa äsken jumittaessa että oonko nyt varmasti hereillä vai onko tää unta :D pitäs vissiin huolestua..

Jänskäpänskää. Facebookki taas löytää: Kaverin kaveri on mun joukkueen kouluttajalutin vaimo.

Nukkukaa öisin, niin ei tarvitse miettiä väsymystä. Itse olen huomannut, että minun unilahjat ovat parantuneet vuosien aikana, ja nykyään nukahtaa tosi helposti ja melkein milloin vain. Tosin kääntöpuolena joskus vahingossa nukkuu luokkaa 12h.

Kohta talsimaan Parc de Guinardoon.

Nukkukaa öisin, niin ei tarvitse miettiä väsymystä. Itse olen huomannut, että minun unilahjat ovat parantuneet vuosien aikana, ja nykyään nukahtaa tosi helposti ja melkein milloin vain. Tosin kääntöpuolena joskus vahingossa nukkuu luokkaa 12h.

Kohta talsimaan Parc de Guinardoon.

Määkin nukkuisin muuten aivan hyvin jos mies ei olisi niin kova kuorsaamaan :( Mutta helposti menee kyllä mullakin 12h sikeää unta putkeen sängyn pohjalla jos olosuhteet on kohdillaan.

Ei tullukkaa toivoteltua huomenia tänne. No mitäs hilloperseille kuuluu? :) Meitsi vois mennä kattoo Apocalyptoa ja sitten lukemaan Silmarillionia. Meinaa tää ikuinen koneella istuminen ottamaan päähän....

Tänne kuuluu tehokasta dieettiä. Oksennus lentää sitä mukaan ku ajattelee juovasa/syöväsä. Jospa tää tauti kohta helpottas, kolmesta asti laatannu ja paskonu kaiken mitä elimistössä on. Oottas tuossa pöydällä kaksi leipää, kunhan uskallan syödä ne :D Arvioisin että 5min korkeintaa pysyy sisällä.

Työkaveri sano tossa ruokatauolla että "jaa sä sitten jatkat vielä tänäkin vuonna tota ruokavalioos" ja päivitteli taas miten mulla riittää itsekuri. Tänä vuonna jos kukaan ei enään kommentoisi elämäntapojani niin olisin tyytyväinen.

Mulla se on edessä huomenna ja jo ihan kauhulla odotan. Onneks vaan 2 päivää ja sit taas pitkä vapaa. KEvyt lasku työelämään takasin.

Kuinkas tänään, joko oot päässy sängystä ylös?

Terveen miehen puhetta. Mitäpä sitä muuta kaipaa, ku hyvät unet ja maksalaatikkoa.

Kuinkas tänään, joko oot päässy sängystä ylös?

Jo ja vähän jotain viittiny tehdäkkin vaikka vielä vähän kiristeleekin,mut selkeesti jo voiton puolella.

Nyt alko se pirunmoinen taistelu päiväunia vastaan. Miks pitää itsensä lomalla opettaa nukkumaan päikkärit?

Back
Ylös Bottom