Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi molukkirapu, en ole saanut nukuttua. Rytmi aivan sekaisin.
Ei hitto mä jumitan tänään ihan liikaa. Oon juonut jo 8 kuppia kahvia ja silti väsyttää niin paljon että nukahdan kohta..
Jahas.. Kai se on kaivettava itsestä taas esiin se ahkera työntekijä näin 11 päivän vapaiden jälkeen. Saas nähä millasta projektia sitä aletaan keksimään näin alkuunsa..
Sitä on liikkeellä. Taisin nukkua koko matkan Poriinki tänään, vaikka ite kyllä ajoin :D Ny pilkkiny vaa täs työpöydä ääres koko pvän... ja enää sellane 7-8h työpäivää jäljellä :wall:
Nukkukaa öisin, niin ei tarvitse miettiä väsymystä. Itse olen huomannut, että minun unilahjat ovat parantuneet vuosien aikana, ja nykyään nukahtaa tosi helposti ja melkein milloin vain. Tosin kääntöpuolena joskus vahingossa nukkuu luokkaa 12h.
Kohta talsimaan Parc de Guinardoon.
Mulla se on edessä huomenna ja jo ihan kauhulla odotan. Onneks vaan 2 päivää ja sit taas pitkä vapaa. KEvyt lasku työelämään takasin.
Nukkukaa öisin, niin ei tarvitse miettiä väsymystä. Itse olen huomannut, että minun unilahjat ovat parantuneet vuosien aikana, ja nykyään nukahtaa tosi helposti ja melkein milloin vain. Tosin kääntöpuolena joskus vahingossa nukkuu luokkaa 12h.
Kuinkas tänään, joko oot päässy sängystä ylös?