Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et kai mistään. Ainaki tuola etusivulla lukee toi 15min niin kai se on se kaikille.

Käyttäjiä online (15min)
Mulla ei ainakaan ikinä kirjaa ulos pakkotoistosta, jonku automaattisisäänkirjautumisen tähän tunkenu, en nyt kyllä oo varma puhutaanko samasta asiasta :rolleyes:

Saanko lukita treenarin sisään kun ois pitäny poistua jo 7min sitten? Vaihtoehtoisesti, saako sen viskata kadulle pukemaan...?

Minä oon töissä vaatekaupassa. Välillä tekisi mieli suolestaa porukkaa kun ostoksille pitää tulla viittä vaille sulkemisaika. Joo, en minäkään haluais päästä illalla kotiin silloin kun työvuoro loppuu. Parhaita on ne tyypit joille menee sanomaan että viiden minsan päästä suljetaan ja sitten kuuluu vaan että "Joo no mä katon sit vaan ihan nopeesti!" ja kattellaan ja sovitellaan se sata vuotta. Siellä sitten kolmessa kerroksessa odottaa porukka savu korvista nousten että pääsisi tilittämään kassoja.

Pitäisiköhän mun harkita jotain muuta kuin palvelualaa? :D

Niin ja uusi vuosi vaihtuu romanttisesti sohvalla pizzan kanssa. Lauantain megatumut painaa vieläkin vanhusta. Meen varmaan tunnin sisään nukkumaan. Niin ja en juo enää ikinä jne.

Minä oon töissä vaatekaupassa. Välillä tekisi mieli suolestaa porukkaa kun ostoksille pitää tulla viittä vaille sulkemisaika. Joo, en minäkään haluais päästä illalla kotiin silloin kun työvuoro loppuu. Parhaita on ne tyypit joille menee sanomaan että viiden minsan päästä suljetaan ja sitten kuuluu vaan että "Joo no mä katon sit vaan ihan nopeesti!" ja kattellaan ja sovitellaan se sata vuotta. Siellä sitten kolmessa kerroksessa odottaa porukka savu korvista nousten että pääsisi tilittämään kassoja.

Pitäisiköhän mun harkita jotain muuta kuin palvelualaa? :D

Niin ja uusi vuosi vaihtuu romanttisesti sohvalla pizzan kanssa. Lauantain megatumut painaa vieläkin vanhusta. Meen varmaan tunnin sisään nukkumaan. Niin ja en juo enää ikinä jne.

Joo ja sillon ku olin pitserialla töissä niin porukka tulee just viis vaille sulkemisaika sisälle silleen "EHDINPÄS!!" ja haluaa kolme perhepitsaa. Sitten ne suuttu kun en suostunu tekemään :D

Ilmeisesti ihmiset esittävät, että heillä on jonkinlaista sosiaalista elämää, eivätkä sen takia ole pakkiksella. Kotona te kaikki kuitenkin istutte ja luette pakkista, mutta ette kirjaudu sisään.

Mnää, mitä sitä esittämään. Kohta voineekin mennä nukkumaan :)

Kyllä mulla toimii.

Back
Ylös Bottom