Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei ainakaan ikinä kirjaa ulos pakkotoistosta, jonku automaattisisäänkirjautumisen tähän tunkenu, en nyt kyllä oo varma puhutaanko samasta asiastaEt kai mistään. Ainaki tuola etusivulla lukee toi 15min niin kai se on se kaikille.
Käyttäjiä online (15min)

No aattelinkin et on siihen nyt joku keino oltava. Thanks.Ruksaatte sen remember me -lootan kun kirjaudutte, niin pakkis ei kirjaa pihalle. Tai tallenna tms, mitä siinä nyt lukeekaan.
Saanko lukita treenarin sisään kun ois pitäny poistua jo 7min sitten? Vaihtoehtoisesti, saako sen viskata kadulle pukemaan...?
Moro.
Minä oon töissä vaatekaupassa. Välillä tekisi mieli suolestaa porukkaa kun ostoksille pitää tulla viittä vaille sulkemisaika. Joo, en minäkään haluais päästä illalla kotiin silloin kun työvuoro loppuu. Parhaita on ne tyypit joille menee sanomaan että viiden minsan päästä suljetaan ja sitten kuuluu vaan että "Joo no mä katon sit vaan ihan nopeesti!" ja kattellaan ja sovitellaan se sata vuotta. Siellä sitten kolmessa kerroksessa odottaa porukka savu korvista nousten että pääsisi tilittämään kassoja.
Pitäisiköhän mun harkita jotain muuta kuin palvelualaa? :D
Niin ja uusi vuosi vaihtuu romanttisesti sohvalla pizzan kanssa. Lauantain megatumut painaa vieläkin vanhusta. Meen varmaan tunnin sisään nukkumaan. Niin ja en juo enää ikinä jne.

1.1.2013 oonkohan tän vuoden eka postaaja![]()
Hoho. pakkiski meni jumiin ku vuos vaihtuu. Mä en ainakana pääse vippi alueelle. Vai loppuko muka vippi klo. 00.00