Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Urho ei paljon paukuista piittaa, lähinnä ihmettelee ja ois menossa kattomaan mitä tapahtuu. Se kun on ollu ampumaradoillakin autossa mukana ja torkkuu kun aikuiset käy sotaa pahvitauluja vastaan. Ja toi Pinkin biisi on hyvä, itekin taisin sitä ainakin Faceen linkitellä joku aika sitten. Pink on nyt ajankohtainen muutenkin, koska ajattelin leikata tuollaisen Pink-tukan itselleni, alan olla liian vakavastiotettava tän pitemmän reuhkan kanssa. Voisin myös harkita jotain rouheeta väriä. Niinku kirkkaanpunainen. Tai oranssi. Äiti ois halunnu mulle oranssin keesin mikä mulla oli joskus vuosia sitten.

Urho ei paljon paukuista piittaa, lähinnä ihmettelee ja ois menossa kattomaan mitä tapahtuu. Se kun on ollu ampumaradoillakin autossa mukana ja torkkuu kun aikuiset käy sotaa pahvitauluja vastaan. Ja toi Pinkin biisi on hyvä, itekin taisin sitä ainakin Faceen linkitellä joku aika sitten. Pink on nyt ajankohtainen muutenkin, koska ajattelin leikata tuollaisen Pink-tukan itselleni, alan olla liian vakavastiotettava tän pitemmän reuhkan kanssa. Voisin myös harkita jotain rouheeta väriä. Niinku kirkkaanpunainen. Tai oranssi. Äiti ois halunnu mulle oranssin keesin mikä mulla oli joskus vuosia sitten.

No ei tuokaan haulikosta välitä, mutta vietettyään yhden uuden vuoden mun äidin kanssa kun olin töissä, se on alkanut pelätä ulkona noita paukkuja. Sisällä se on ihan rauhallinen. Ennen sitä äiti-uutta vuotta sille meni läpi että se on aina laukauksesta istuminen:lol2: En tiedä sitten mitä tapahtui.
Hah, itseasiassa sä tulet mulle mieleen tosta Pinkistä videolla:lol2:

image.webp

Iltaa.

Minkätakia ihmiset ampuvat jo nyt noita isompia raketteja? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, nehän ammutaan kaikki klo 24.00/sen jälkeen.

Ainakin meilläpäin.

Tiätysti siksi että pääsevät ajois nukkumaan!

e. Ja mä en oo ikinä ymmärtäny koko rakettien ampumista. Mulla on parempaaki käyttöä rahalle. Vaikka bensa ja keskiolut.

No ei tuokaan haulikosta välitä, mutta vietettyään yhden uuden vuoden mun äidin kanssa kun olin töissä, se on alkanut pelätä ulkona noita paukkuja. Sisällä se on ihan rauhallinen. Ennen sitä äiti-uutta vuotta sille meni läpi että se on aina laukauksesta istuminen:lol2: En tiedä sitten mitä tapahtui.
Hah, itseasiassa sä tulet mulle mieleen tosta Pinkistä videolla:lol2:

Koirat menee aina pilalle kun ne vie jonnekin muualle hoitoon. Isä opetti Urhon syömään paljaita varpaita ja haukkumaan ulkona liikkuville ihmisille :jahas: Annoin palautetta.

Oh, otan Pink-kommentin kohteliaisuutena!

Naapurilla jotain väsyneitä ulkotulia :kyylä:
Nyt olis tilaisuus kyykyttää sitä, jos kävis virittämässä jätkänkynttilät...mutta eiiiiiiiii jaksa. Pitäköön tunkkinsa.

Naapurilla jotain väsyneitä ulkotulia :kyylä:
Nyt olis tilaisuus kyykyttää sitä, jos kävis virittämässä jätkänkynttilät...mutta eiiiiiiiii jaksa. Pitäköön tunkkinsa.

Siitä natsille runkkumateriaalia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koirat menee aina pilalle kun ne vie jonnekin muualle hoitoon. Isä opetti Urhon syömään paljaita varpaita ja haukkumaan ulkona liikkuville ihmisille :jahas: Annoin palautetta.

Oh, otan Pink-kommentin kohteliaisuutena!

Joo, se oli kohteliaisuus. Ja niin menee, mun koira mm oppi uimaan mutalammikoissa, kun se väkisin kiskottiin sinne haaroittajassa, ja lisäksi siitä tuli keppihullu, kun sille viikko heiteltiin keppejä. Siis metsästyskokeissa käyvälle noutavalle koiralle, kun niillä itsellä on samanlainen:jahas: (mutta jonka kanssa ei harrasteta mitään)

Saanko lukita treenarin sisään kun ois pitäny poistua jo 7min sitten? Vaihtoehtoisesti, saako sen viskata kadulle pukemaan...?

Viskaa kadulle ja vaatteet perässä:lol2:

Ku oiski pokkaa... Sillä on nyt kolme minuuttia aikaa tulla ulos tai tai tai... Jotain.

No otat ensin ne vaatteet niin se seuraa ihan varmana perässä:lol2:

Voisko joku kertoa mistä pystyy muokkaamaan tuota aikaa, että kuinka nopeasti pakkiksen profiili kirjaa itse itsensä ulos?

Et kai mistään. Ainaki tuola etusivulla lukee toi 15min niin kai se on se kaikille.

Käyttäjiä online (15min)

Back
Ylös Bottom