Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta aukee ensimmäinen :) viimekerrasta on jo aikaa kolmisen kuukautta, joten nyt uskaltaa uudenvuoden kunniaks juoda pienen humalan, ei kuitenkaan ryypätä :D

Kuussysin Jussi ainaki raarios muistaa usein mainostaa noita geneleccejä, että kai ne aika kovat on. No Jussilla ei taida kotona olla aivan hinnat alkaen mallia.

Jussilla kävi joku truu äänimies suunnittelemassa ja asentamassa sille mööpelit. Poikkeaa ihan sata varmasti normaali olohuoneesta akustiikaltaan.. Itse sijoitan Daliin omat rahat jahka sitä tulee. Genellä se helvetinmoinen subi säväytti messuilla, kun katseltiin jtn demoa töllöstä..

Minä menen kavereiden bileisiin julimaan uutta vuotta, eka syödään hyvää ruoka ja loppuillasta vähän naukkaillaan :) Hyvää uutta vuotta pakkislaisille! :D

^^Mulla on ittellä kans Dalit. Oon ollu tyytyväinen. Ja subbarin sai myydä pois ku noi osti.

Oiskohan sitä vaivauduttava kauppaan asti. Kai ne on kuuteen auki?? Röh. Noh, onneks isillä on olutta ja viinaa jos oikeasti paniikki iskee. Niin ja jano kans.

Hyvää uuttavuotta Pakkiksen väelle! Tämä ilta taitaapi mennä herkutellessa, voisipa tuota korkata parit oluet ja ampua muutamat raketit ilmoille. Kaverit lähtivät dokaamaan, mutta itsellä ei oikein tänään fiilistä niin jätin välistä, jos sitä sitten vasta perjantaina ottais kunnolla.

Nyt ei oikein kiinnostas ottaa paria kaljaa enempää, jos niinkään paljoo. Viikonloppuna sitte viimesen kerran vähän enemmän ennen kajaanin lomakeskukseen lähtemistä!

Eihän tästä taas malta mihkän kaupoille lähteä kun musiikki on niin sopivaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähä reilu tunti niin loppuu tämäkin työvuoro ja pääsee ahmimaan nakkeja, perunasalaattia ja lihapullia. Vähän Fresitaa kurkkuun ja raketti silmään. Sillähän se on hyvä alotella uusi vuosi.

Juomat. Check. Ruuat. Check. Salilla käyty. Check. Peli kaiveltu esiin. Check. Pennut paukuttelee jo rakettejaki... Hyvää uutta vuotta kaikille, jättäkää menneisyys taaksenne! :dance:

Jos kävis vetäseen kevyen jumpan, sitte ruokaa naamariin. Huomenna hyvissä ajoin mopo Viton kyytiin ja nokka kohti Ylöjärveä. Toiminnallinen UV. Braap braap!

On tämä uusi vuosi aina niin juhlaa koiran kanssa, kun ne aloittaa ton talvisodan siinä neljän aikaan iltapäivällä ja lopettaa aamulla kolmelta. Thanksistä vaan taas rentouttavasta lenkistä.

Joku linkitti tän just vähän aikaa sitten, mutta tää on niin hyvä että laitan silti

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom