Miks ei? Mäki oonPs. Ei saa sanoa läski.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks ei? Mäki oonPs. Ei saa sanoa läski.

Lautapeli löytyy, mut löytyykö pelaajia huomenna? :lol2:
Oliskohan hesassa jotain miitinpoikasta 18 tai 19.1. ? Milleköhän olis saumaa.. pulkkamäkikekkereistä joku jossai välissä puhu, mutta hotsittaako olla kylmässä kun voi olla sisällä lämpimässä, ei?
Taidetta kattomaan ja syömään tai jotain?
Mä olisin voinut kyllä lähteä pelaamaan lautapelejä huomenna, varsinkin Pictionaryä tai Aliasta, ei mutta sä asut jossain minne tarvii viisumin?
Mä olisin voinut kyllä lähteä pelaamaan lautapelejä huomenna, varsinkin Pictionaryä tai Aliasta, ei mutta sä asut jossain minne tarvii viisumin?

Meillä ois ny Aliasta tarjolla ;) Täytyy kerätä joku päivä joku sopivan hyperaktiivinen porukka selittämään ja huitomaan toisiaan.
Kylläpä on jotenkin tavan tympee päivä ollu. Tai kaks päivää. Päätä särkee ja plunssa iskee päälle. Ärräräräräräräärrrrrrkele. Öitä paskanokat.
Oulussa pelaillaan ja muutamia Pakkislaisia onkin tulossa.![]()

ring ring ring!
Vois huomenna roikkua täällä pakkiksella koko uuden vuoden... Ei pahemmin muuta tekemistä ole.
Mulla taitaa olla aika lailla samat suunnitelmat. :D
Ei pahemmin kiinnosta mihinkään baareihin lähtö yms. jonne muut kaverit menevät. Tietty ois aamulla rinta-hauis treeni, joten vois mennä koittamaan baariin, että huomaakohan kukaan siellä oikeasti, että on kädet ja rinta pienessä pumpissa. Vielä joku pikkuveljen paita päälle niin ois kunnon baarilook mahdollisimman pieni paita yllä.