Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lautapeli löytyy, mut löytyykö pelaajia huomenna? :lol2:

Mä olisin voinut kyllä lähteä pelaamaan lautapelejä huomenna, varsinkin Pictionaryä tai Aliasta, ei mutta sä asut jossain minne tarvii viisumin?

Oliskohan hesassa jotain miitinpoikasta 18 tai 19.1. ? Milleköhän olis saumaa.. pulkkamäkikekkereistä joku jossai välissä puhu, mutta hotsittaako olla kylmässä kun voi olla sisällä lämpimässä, ei?

Taidetta kattomaan ja syömään tai jotain?

No hyi, ei mitään taidetta, pulkkamäkeen! Mulla on pinkki mäkikiitäjä! Taas sulla on alastonkuva täällä.

Arvatkaa muuten mikä ottaa päähän enemmän kuin jäisen maan oravaa? No jos suolamylly hajoaa ruokaan ja ne suolat putoaa sinne eikä ole muuta ruokaa. Olenhan tunnettu kodinhengetär:jahas:

Mä olisin voinut kyllä lähteä pelaamaan lautapelejä huomenna, varsinkin Pictionaryä tai Aliasta, ei mutta sä asut jossain minne tarvii viisumin?

Meillä ois ny Aliasta tarjolla ;) Täytyy kerätä joku päivä joku sopivan hyperaktiivinen porukka selittämään ja huitomaan toisiaan.

Kylläpä on jotenkin tavan tympee päivä ollu. Tai kaks päivää. Päätä särkee ja plunssa iskee päälle. Ärräräräräräräärrrrrrkele. Öitä paskanokat.

Oulussa pelaillaan ja muutamia Pakkislaisia onkin tulossa. :)

Meillä ois ny Aliasta tarjolla ;) Täytyy kerätä joku päivä joku sopivan hyperaktiivinen porukka selittämään ja huitomaan toisiaan.

Kylläpä on jotenkin tavan tympee päivä ollu. Tai kaks päivää. Päätä särkee ja plunssa iskee päälle. Ärräräräräräräärrrrrrkele. Öitä paskanokat.

No hitsi, Alias-turnajainen ehdottomasti pystyyn! Ja ei saa diskata jos jotain sanaa nyt ei oikeasti ole muka olemassa. Ai mutta se oli Pictionary.

Oulussa pelaillaan ja muutamia Pakkislaisia onkin tulossa. :)

Oulu on kyllä vähän turhan kaukana:)

Nyt kyllä kohosi tämän arvostus pilviin, kun sain tietää kuka tämä mies on!! :worship: :rock: ALL HAIL URPO!! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^Ottakee oltta ja pommittakaa pommeja. Ol muute hyvä leffa tuo Blitz, 1minuutti leffaa menny niin stathami oli jo hakannu 3 autovarasta jäkismailalla :D

Mulla taitaa olla aika lailla samat suunnitelmat. :D

Ei pahemmin kiinnosta mihinkään baareihin lähtö yms. jonne muut kaverit menevät. Tietty ois aamulla rinta-hauis treeni, joten vois mennä koittamaan baariin, että huomaakohan kukaan siellä oikeasti, että on kädet ja rinta pienessä pumpissa. Vielä joku pikkuveljen paita päälle niin ois kunnon baarilook mahdollisimman pieni paita yllä.

Ei pahemmin kiinnosta mihinkään baareihin lähtö yms. jonne muut kaverit menevät. Tietty ois aamulla rinta-hauis treeni, joten vois mennä koittamaan baariin, että huomaakohan kukaan siellä oikeasti, että on kädet ja rinta pienessä pumpissa. Vielä joku pikkuveljen paita päälle niin ois kunnon baarilook mahdollisimman pieni paita yllä.

Lähde muutamalle.

13€ rahaa, mitäs sitä tekis uutena vuotena? Juomaa tosiaan ei tartte hankkia enempää, 32 tölkkiä lapin kullan nelosta, 1 sol ja 3 litran pulloa viskiä... :D

Back
Ylös Bottom