Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää lähden postin kautta kotia ny. Omega kapselit on postis, a lot of it.

Huhhuh.. Kävin taas vaatekaupoissa kun alet on alkanut. Joko vaatteitten koot on muuttunut tai minä laihtunut kun kesällä Xl oli iso ja L pieni mutta nyt L on jo sopiva :hyvä:

Munia, tomaatteja, kurkkua, sipulia, v.sipulia, juustoa...yheks mössöks vaan ja kitusiin. Tässähän tulee pian kiire ku pitää laittaa naama lätinkiin. Ei ne kato mua tän näkösenä.

Ooksä ny niinku näin :joulu7: Ja haluisti olla niinku näin :joulu8:

Voisin keksii vaiks mitä mä oon :dance2:, ehdottomasti :rock:, tän voi laittaa kakski kertaa :kippis1::kippis1:, tai :evil: tai sit ihan vaan :david:. Tyypille mikä ottais rennosti verkkarit jalas en jaksa ettii, mut se mikä mä toivoisin olevan, ei löytynyt. Nimittäin se, joka tsippailee baariin sisälle eikä puolet jengistä juokse ulos. Sillä ei oo verkkareita, oli ne kuinka mukavat tahansa. Pakko huomioida muitakin ja vaihtaa byysat.

Jaa meinaakko, että pitää ottaa rohkasua että uskaltaa tulla?

Back
Ylös Bottom