Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai tuolla nyt mikään hirveä ryysis ole?Olin tänään Jyväskylän alennusmyynneissä. Ihan törkeen paha virhe.
Ei kai tuolla nyt mikään hirveä ryysis ole?
Mä oon sun ihailija! Tiesitkös sitä?
Hähää. oonkin menos huomen ääsjokeen, lälläslää! Mä meen niin panemaan maata, kokonaista 5 päivää.
Ei kai tuolla nyt mikään hirveä ryysis ole?

Mä panen kuule täälä maata joka ikinen ilta. Kuinkas nyt lällättää?
Kyllä sieltä tulee sellasta valioporukkaa ettei tosikaan.
Täähän on aina mahdollista.Vai onko sittenkin virhe tapahtunu sillä saralla, että rahnaa menikin yllättäen vähä enemmän mitä oli suunnitellu? Nainen kuitenkin kyseessä.
Taitaa se pikkasen näkyä tossa meidän safkapaikassakin. Täällä on semmonen yleinen kaaos. Lukuunottamatta mua luonnollisesti :PNo keskustassa oli kyllä. Menin heti kymmeneltä kauppoihin, jolloin tilanne ei ollut aivan niin paha. Tuossa 12 maissa kun olin lähdössä, niin ei sitten meinannut päästä pois... Erityisesti Forumiin ja kävelykadulle tuntui kasaantuvan kaikki ihmiset![]()
Kyllä siitä vaan tuntoo. Pohojalaasen meinaa.
Hölmö :D
Hölmö :D
Viime vuonna oli pulkkamäkikekkerit Helssingissä? Do ya remember? Miitattin kerran.... jaja, sit tuliki kevät aika nopiaa.
Viime vuonna oli pulkkamäkikekkerit Helssingissä? Do ya remember? Miitattin kerran.... jaja, sit tuliki kevät aika nopiaa.
Toteutuneet ostokset: öljynsuodatin ja sekalaista kosmetiikkaa. Meni nappiin :D
Jaa, öljynvaihtoaika sielläkin suunnalla? Pitäis itekki jo kovasti olla vaihtamassa, mutta ei vaan oo saanu aikaiseksi käydä mätänetissä.