Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kai tuolla nyt mikään hirveä ryysis ole?

Vai onko sittenkin virhe tapahtunu sillä saralla, että rahnaa menikin yllättäen vähä enemmän mitä oli suunnitellu? Nainen kuitenkin kyseessä.

Mä oon sun ihailija! Tiesitkös sitä?

Hähää. You'll allways be my number one fan (cause there is only one..).

Hey, oonkin menos huomen ääsjokeen, lälläslää! Mä meen niin panemaan maata, kokonaista 5 päivää. Huh, rankka setti tiedossa.

Taitanee tulla pyöräkeikka tällekin päivää, nyt uppoo karkkia meinaan siihen malliin.

Huomenna vasta töihin, muahaha. Salilla käyty happea kierrättämässä ja kaupungilla kierrosta, näyttipä olevan melko paljo väkeä liikenteessä! Myös kaikki liikennevajukit olivat päässeet rälläämään kaduille miten sattuu. :jahas: Nyt rentoutumista kotosalla ja jos vaikka pistäis leffaa pyörimään... :D Kaupasta tarttu mukaan vain hullu satsi rahkaa, ainaki luulis pärjäävän taas vähän aikaa.

Ei kai tuolla nyt mikään hirveä ryysis ole?

No keskustassa oli kyllä. Menin heti kymmeneltä kauppoihin, jolloin tilanne ei ollut aivan niin paha. Tuossa 12 maissa kun olin lähdössä, niin ei sitten meinannut päästä pois... Erityisesti Forumiin ja kävelykadulle tuntui kasaantuvan kaikki ihmiset :rolleyes:

Vai onko sittenkin virhe tapahtunu sillä saralla, että rahnaa menikin yllättäen vähä enemmän mitä oli suunnitellu? Nainen kuitenkin kyseessä.
Täähän on aina mahdollista.

No keskustassa oli kyllä. Menin heti kymmeneltä kauppoihin, jolloin tilanne ei ollut aivan niin paha. Tuossa 12 maissa kun olin lähdössä, niin ei sitten meinannut päästä pois... Erityisesti Forumiin ja kävelykadulle tuntui kasaantuvan kaikki ihmiset :rolleyes:
Taitaa se pikkasen näkyä tossa meidän safkapaikassakin. Täällä on semmonen yleinen kaaos. Lukuunottamatta mua luonnollisesti :P

Viime vuonna oli pulkkamäkikekkerit Helssingissä? Do ya remember? Miitattin kerran.... jaja, sit tuliki kevät aika nopiaa.

Mun ostokset Kärkkäiseltä PITI olla reenihousut, kollarit ja joku kiva paita. Toteutuneet ostokset: öljynsuodatin ja sekalaista kosmetiikkaa. Meni nappiin :D

Jaa, öljynvaihtoaika sielläkin suunnalla? Pitäis itekki jo kovasti olla vaihtamassa, mutta ei vaan oo saanu aikaiseksi käydä mätänetissä.

Sehän se. Ois kans syksyllä jo pitäny vaihtaa mutta jäi vaihtamati. En kyllä oo suuremmalti ajellukaa. Nytkin sopivasti aloin puhua asiasta ja veli aiko omaansa vaihtaa niin vaihtoi samalla mullekin kun käpäsin vaan ton suodattimen hakemassa.

Löytyykö sitä Mari Perankosken kuvaa missä se pillu paljaana makaa? HS:n sivuilla se oli maksullinen enkä ennenkää perkele pillun näkemisestä maksanu :D

Back
Ylös Bottom