Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kato Johtaja, mitä äijä? Otakko mut töihin kun duunit pääs loppumaan? Hehe

Menee rytmit taas kevyesti käteen. Ysin pintaan nukkumaan ja kahden jäljestä alettu kattomaan vanhoja top geareja :lol2: Nyt aamupala naamariin ja töihin. Töistä salille ja illaksi viettämään joulua sitten :)

Voi perse että kusettaa ja paskattaa ja pitäis tonne ulos pakkaseen männä perkele.

Etukäteen lahjoja eilen -> kaks pakettia suklaata siellä seassa -> söin ne ja lopputulos, vähän vatsanpohjaa kutittaa. Pitäiskö tässä tän toleranssin takia huolestua?

Koko paskahuussi tärisi kun istuin siel. Ei siis äänenvoimasta vaan kun hytisin jonnin verran. Ois varmaan pitäny toppautua vähän paremmin. Örgh

No mä oon vähän tällänen kovis. Minkä sitä voi kun pyörii Pakkiksella ja saa huonoja vaikutteita. Mörgh

Sinä yksinkertainen miesparka. Selkeesti tarpeeksi aikaa siitä kun on viimeks nähty. Et enää muista että asiat tulee mun suusta toisinaan vähä hassussa järjestyksessä ja hyvinkin epäloogisesti. Että sikäli.

Mjuuh.. Aika kultaa muistot siis tässäkin tapauksessa :joulu1:

Herräilty jo ennen seitentä, tästä se lähtee! Hyvää joulua Pakkiksen väelle. :joulu1: Muistakaahan syyä tarpeeksi sitä kinkkua, ettei ala ihan heti himottamaan uudestaan ja sit vinkit tänne mitä kinkun rääppeillä tehään. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom