Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kumma päivä sinänsä että oon 6 henkilölle yrittäny soittaa ja kukaan ei vastaa. :P

+ lista kasvo yhdellä -.- Voin lyödä vetoo että alkaa puhelin pärisee kun alan elokuvaa katsomaan..

Mopar A-body, what a sexy body.

11473469.webp

Saunaan----->

Pistän vaikka faksilla tulemaan kopion kyseisestä dokumentista, ni pääsen jakamaan tämän suunnattoman ilon siun kanssa. Etpähän jää iliman.

Pistä vaa postissa ku mun fakseja hoitava kopiovastaava on jollain jeesusjuhlalomalla.

- - - Updated - - -

Nyt sä vasta iloseks tuut, ku kuulet että ajattelin nauttia tänään vähän olutta.

Otahan minunki puolesta sitte. Minen aatellu taas vähään aikaa kippailla ollenkaa ;) Jotain muuta teitty aina voisin vähä poltell... Ainii no huomen saattaa olla että viiniä joutuu vähä maistelee. Itse kun ostin mutta en kyllä aikonu huppelis olla.

"Soihdut sammuu, kettukin jo nukkuu, kettuuuu nukkuuuu (tai sitten ei).
Ă–itten varjoon siivoustouhut hukkuuuu, touhuuuut hukkuuuu (nyt loppu puunaaminen).
Tip-tap, tip-tap, tipe, tipe, tip-tap, tip, tip, tap."

Jukopliuta. Pohjoses on niin vähä lunta ettei täällä oo es latua vedetty vielä. Minä oisin halunnu vähä sivakoida. Vois varastaa äireen sukset etelään.

Niin uppouduttu musiikin maailmoihin, että vaikka silmät lupsuu kiinni, niin ei malta lähtiä nukkumaan vielä. :evil:

Back
Ylös Bottom