Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo no sillo ku veti parit ekat kännit ni ei ollu yhtään mitään oloja mut viimeks oli niin karsee olo etten oo senjälkeen vedelly kännejä vaikka kaverit on pyytäny mukaansa :D

Viimeks sitä sai kuosittaa iltaan asti, tuolla ruokahommalla ja tasottavilla ja levolla. Kellosepän tarkkaa hommaa.

En tiedä oonko ainoa mutta aina kun tulee herättyä rankan illan jälkeen niin ekana muista herään minä. Tekee mieli nukkua, paska olo painaa päälle, eikä saa unta. vittumaisin asia mitä elämässä on :D

Ei helvetti, vieläkään ei tule uni.. :(

Pitäsköhän luovuttaa, avata kone ja alkaa pelaan skyrimia..

Joo no sillo ku veti parit ekat kännit ni ei ollu yhtään mitään oloja mut viimeks oli niin karsee olo etten oo senjälkeen vedelly kännejä vaikka kaverit on pyytäny mukaansa :D

Viimeks sitä sai kuosittaa iltaan asti, tuolla ruokahommalla ja tasottavilla ja levolla. Kellosepän tarkkaa hommaa.

En tiedä oonko ainoa mutta aina kun tulee herättyä rankan illan jälkeen niin ekana muista herään minä. Tekee mieli nukkua, paska olo painaa päälle, eikä saa unta. vittumaisin asia mitä elämässä on :D

Et oo ainut. Pari vuotta sitten oli aina niin että vaikka dokasit viiteen niin heräsi aina 7-8 aikaan aamulla. Vitun ärsyttävää.
Nyt saa jo vähän nukuttua sitä darraa pois.

Liiasta alkoholista?

Harharhar. Pahimmat kanuunat Terre Haute, Indiana ja uudenvuoden päivä v.2010 sekä Los Angeles, California joskus toukokuussa 2009. Tolla Losin reissulla innostuin ja nykäsin viinapullon pikkasen liian törkeästi alas, aivan hirveä olo oli seuraavana päivänä pakata rinkkaa ja lähtee jossai 30 helteessä lentokentälle jonottelemaan. Toi uudenvuoden päivä meni vaan maatessa ja kontatessa välillä jääkaapille.

Huomenta vaan. Pitäisköhän siirtyä tonne "Jouluvitutus"-ketjuun. Ei mua vituta se hyvä ruoka (:D) ja yhdessä olo vaan tää saatanan hössötys. On kiire ja tää täytyy hoitaa ja tää myös ja tuo ja tämä... Vittu sanon minä.

Vittu. Ainut asia mitä odotan joulussa, on Lumiukon näkeminen. Enkä saatana tänäkään vuonna nää sitä, koska olen aaton töissä. Joulu on perseestä, olis jo juhannus.

Armoton vitutus aamusta tarkoittaa varmasti sitä, että ennätykset menee uusiks salilla! Eipä tässä kyllä itelläkää mikää joulufiilis oo vaikka huomenna ois jo aatto.. Tosin hössötys alkaa täällä olemaan jo aikalailla ohi!

Täällä ei... Voisin ihan hyvin itse olla vaan kotona koko päivän ja syödä hyvin. Olla vaan pelkästään. Vaikka tietty ihan kivaahan se on sukulaisiakin nähdä.

Tuttua :j ennen nukkumaanmenoa en hirveesti ees viitti kuunnella musaa, koska se tuntuu virittävän aivot johonkin adhd-tilaan.

Sepäs se. :haart: Saipa nähä taas ihan über levottomia unia, mutta eipä oo kiire minnekkään näin sunnuntaina, vaikka jäiski lepäilemään hetkeksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom