...Raejuusto... ...maksalaatikkoon
Ommuuten pikkasen hyvää

Edit. maksalaatikko pannulla voissa paistettuna tietysti :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...Raejuusto... ...maksalaatikkoon

Tajusin eilen että kaikki vanhat kaverini ovat idiootteja.. Ei taida toi ryyppääminen olla mun juttuni :D
Nyt syön skyr rahkaa![]()

Jälleen näemme, että makuja on monia, koska itse pidän juustot juustoina ja marjoja nimenomaan puuron sekaan työnnän :D
Nyt muistan, mikä on parasta joulussa. Töllöstä tulee päivät pitkät leffoja. Tänään esimerkiksi Wall-E ja Rare export. Whiiiii! ^^

Tuo Rare export pitää kyllä kattoa! En vielä ole sitä nähäny![]()
Sali seuraavan kerran auki vasta keskiviikkona :jahas: on tämä perseestä kun ei pääse salille kun haluaa.
Sali seuraavan kerran auki vasta keskiviikkona :jahas: on tämä perseestä kun ei pääse salille kun haluaa.

Protsku pannareita, kermavaahtoa ilman sokeria ja kahvi mustana. Aika täyttävää. Söin tietenkin kaiken yksin, koska niinhän siat tekee.
Jos vaan joku tekis ja latois lätyt naaman eteen...No kyllä mäkin söisin ihan ite kaikenJos vaan joku tekis ja latois lätyt naaman eteen...
Onneksi 25.12 on ainoa päivä, kun mun sali on suljettu! Sais kyllä kaikki salit olla auki vuoden jokaisena päivänä![]()

Minä oonki käsistäni niin kätevä, että teen kaiken ite. En tykkää passaamisesta, mutta kaikki tyylillään. :D
Oli kyllä hyvää. :P