Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tajusin eilen että kaikki vanhat kaverini ovat idiootteja.. Ei taida toi ryyppääminen olla mun juttuni :D

Nyt syön skyr rahkaa :)

Kyllä se on typerää katteltavaa kun amatöörit ryyppää :david:

- - - Updated - - -

Jälleen näemme, että makuja on monia, koska itse pidän juustot juustoina ja marjoja nimenomaan puuron sekaan työnnän :D

Haha :D Maku asia sanoi musti kun pallejaan nuoli!

Nyt muistan, mikä on parasta joulussa. Töllöstä tulee päivät pitkät leffoja. Tänään esimerkiksi Wall-E ja Rare export. Whiiiii! ^^

Nyt muistan, mikä on parasta joulussa. Töllöstä tulee päivät pitkät leffoja. Tänään esimerkiksi Wall-E ja Rare export. Whiiiii! ^^

Tuo Rare export pitää kyllä kattoa! En vielä ole sitä nähäny :)

Moelane: Eikö teidän salilla ole avainkortteja millä pääsisi? :(

Tuo Rare export pitää kyllä kattoa! En vielä ole sitä nähäny :)

Ihan mukiinmenevä leffa mutta lapsi pilas ainakin loppuosan leffasta.

Sali seuraavan kerran auki vasta keskiviikkona :jahas: on tämä perseestä kun ei pääse salille kun haluaa.

Magneettikortittomat salit ovat kieltämättä perseestä - onneks pääsee aatto aamuna vetävät vetämään.

Onhan tuota monetkin meidän salilta ehdotellu että laittasivat pari valvontakameraa ja magneettikortit että pääsisi reenaamaan kun haluaa mutta eipä tunnu omistajilla olevan intoa.

Minä oonki käsistäni niin kätevä, että teen kaiken ite. En tykkää passaamisesta, mutta kaikki tyylillään. :D
Oli kyllä hyvää. :P

Joo mäkin oon välillä, mut nyt ei vaan jaksais tehdä muuta kuin syödä :D Nukuin joku neljä tuntia viime yönä, vaikka menin jo kasilta petiin. Heräsin kun sisko meni nukkumaan 22:30 ja pyörinkin sit hereillä kahteen asti, herätys vähän ennen kuutta.

Onneks huomenna saa NUKKUA :haart:

Kohta pitäisi lähteä kyytsäämään äitin ystävää. Meinasin jäätyä äsken pystyyn käydessäni eteisessä, oivoi. Hirveetä miten avuttomaksi tämmöinen ihminen menee kylmällä säällä, saakeli ! :D

Wassup? Aika vilpoista ulkona, taitaapa kaikki reenintyngät jäädä vaikka huomiseen ku tullu rötväiltyä vaan koko päivä. :D

Back
Ylös Bottom