Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu, kaadoin liikaa maitoa ja nyt tää jäähty...
Haalea kahvi on perkeleestä. Kahvin pitää olla kuumaa, jotta sen nauttiminen kestää hetken aikaa. Haalean kahvin pystyy hörppäisemään liian hätäisesti pois. Maitoa hiukan väriksi.

Paskat se jäähdy ku kaadat viemäriin hitusen sitä maitokahvi-sekoitusta ja lisää kahvia mukiin. Jos keitit sitä enemmän kuin sen yhden kupillisen.

Itse en ymmärrä ihmisiä jotka juovat heti aamusti kahvia. Itselle ei maistu yhtään :D Päivällä menee/illalla kyllä helposti ja maukkaasti kurkusta alas.

Paskat se jäähdy ku kaadat viemäriin hitusen sitä maitokahvi-sekoitusta ja lisää kahvia mukiin. Jos keitit sitä enemmän kuin sen yhden kupillisen.

Itse en ymmärrä ihmisiä jotka juovat heti aamusti kahvia. Itselle ei maistu yhtään :D Päivällä menee/illalla kyllä helposti ja maukkaasti kurkusta alas.

No kun keitin vaan sen verran, että siittä tuli se yksi iso kupillinen :D

Paskat se jäähdy ku kaadat viemäriin hitusen sitä maitokahvi-sekoitusta ja lisää kahvia mukiin.
Syntiä, syntiä! Kahvia, tuota meidän pottunokkien jumalten nektaria ei kaadeta viemäriin. Jos kuppiin on lurahtanut liikaa maitoa, niin siitä hörpätään kahvia sen verran pois, että saa pannusta lisättyä lisää tavaraa.

Itse en ymmärrä ihmisiä jotka juovat heti aamusti kahvia.
Kolme kupillista kahvia ja Aamulehti. Sen varaan rakentuu menestystarinat. :) Nyt oli poikkeuksellista juhlaa, kun olin eilen illalla leiponut litran taikinasta neljä ohrakakkoa. Kakon päälle voita ja Oltermannia.

Tulihan tuota par er tuntia oltua kyljellään.

Kulkusetkin saavat olla omissa oloissaan huomiseen saakka kunnes rouva suvaitsee saapua kotitiluksille, vaikka punakuono osoittikin mieltään jo heti aamusta nykimällä yläpystyä.

Perkeleen vasen jalka. Jalkareeni sujuu hienosti mut yritäpä kävellä yli kilometri ni linkuttaminen meinaa alkaa ja kivut häviää taas muutamassa tunnissa. Mitähän vittua. No, ruokaa lärvin suurimmasta reijästä sisään vaan.

Huomenta täältäkin. Ensimmäinen kerta tänä talvena, kun on ulkona niin kylmä että koirankin tassut jäätyy. Saa siis hyvällä omallatunnolla vaan pötkötellä sisällä <3

Syömällä näköjään laihtuu. Puntari näytti kiloa miinusta, vaik vedin eilen firman joululounaan ja junamatkalla parisataa grammaa suklaata. Plus normisafkat... :D

Back
Ylös Bottom